29 januari 2013

KITCHEN INSPIRATION

ALLMÄNT

 
Om ni undrar vad jag eller ja, vi, sysslar med på vår fritid (när barnen sover) just nu så kan jag berätta om att vi tittar på, googlar, letar efter och toktänker på kök kök och kök. Sitter ni inne på en supergrym pinterest-mapp på temat (min hittar ni här men den är ännu ganska skral) så hojta gärna så kommer jag komma flygande mot er i det som kallas cybervärlden.
 
Jag kan även med glädje berätta att även dag 2 av litens inskolning har gått bra. I morgon ska han nattas på stället också och sen är vi nästan framm vid lämna-en-timme-punkten men det tar vi då. En dag i taget!
 
ni som är hejj på pinterest, skulle ni kunna lära mig lite "pinterest-vett" ? Typ hur man upppger källa till bilderna man lånat, den jag "pinnat" från eller orginalkällan typ?
emilie

Klickar du vidare på bilden så kommer du till källan som den som pinnat den. Ibland blir det till en aktuell butik o ibland en blogg ( där man då får hoppas att de skrivit ut källan). Sen kan du ändra texten under "din" pinnade bild till vad som du tycker den ska heta.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress