15 januari 2013

DAGENS KIDDO

OUTFITS KIDDO

 
Håll till godo med fläckarna på tröjan, direkt ur verkligheten kan vi kalla det.
 
Vid har kommit till en punkt där lillen gråter när vi på morgonen lämnar honom och liten slåss för allt i världen för att få stanna med sin bror... Kanske är det så att de känner på sig vad som komma skall, kanske inte, men det gör det i alla fall en himla massa lättare för deras mor. Kanske inte just nu men om ett par veckor och det är jag dem evigt tacksam för. Pepp pepp!
 
 
michaela- med syskon i magen <3

så jäkla söt! vilken underbar stil! :D

Svar: Tack snälla, han har världens personlighet också men så är jag ju inte så objektiv =)
Jennifer Benisty

andrea

Åh! Jag satt och spanade in den där tröjan igårkväll och funderade på att köpa, dock hade dom bara storlek 100 kvar & jag var osäker om det passar. Lillen bär normalt sett 98/104, är Shampoodle normala/små/stora i storleken? Vi har bara byxor därifrån och det är lite svårt att jämföra byxstorlekar med tröjstorlekar tycker jag. Hade blivit superglad för svar! :)

Svar: Å ska kolla men just nu ligger tröjan inne på litens rum och vågar inte gå in för man vet aldrig och han vaknar eller ej.. återkommer i morgon- annars påminn mig!!
Jennifer Benisty

Ida

Hej och Tack för den bästa bloggen :)
Jag är precis nyförlovad och jakten på den perfekta förlovningsringen har börjat! Tycker det är såå svårt för jag är inte van vid den typen av smycken. Har liknande din stil och kan känna att många ringar känns så damiga om du förstår? Hur tänkte du när du valde? Har du något tips? Hade varit kul att höra dina tankar!

Svar: Å en bra idé, ska jobba på´t! Tills dess kan jag väl berätta att jag inte var med och valde min förlovningsring då mannen friade med ring å allt men som tur va blev det mitt i prick. Jag har en slät, ganska kantig ring i vitguld med två princessslipade diamanter mitt på. Jag har alltid gillar stilrena smycken men just på förlovnings-och vigselring har jag nog ändå alltid drömt om lite stenar. Vigselringen är en diamantrad, minns inte riktigt slipningen men massa små efter varandra helt enkelt... I dag gillar jag även rödguld mycket men jag har inga problem med att blanda så det passar ändå.. Lycka till nu & STORT Grattis, underbart med förlovning! Mvh J/Avenymamma
Jennifer Benisty

Sara S

Mini hipstern:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress