6 januari 2013

CRYSTAL BULB

INREDNING

 
 
Okej, senaste cravingen i glödlampeträsket; Crystal Bulb. Har ni tänkt på hur intressant det är med nya trender? Man tänker -nu går det inte att komma på något nytt- och så några tidningsuppslag, blogginlägg och "it-affärers sortiment" senare så har en gammal uppfinning blivit årets självklara pryl i de "uppdaterades" hem. "Alla" köper, känner sig unika och älskar stilen- framförallt för den är ju sååå personlig. Och unik. Osv.
 
Om jag tillhör den nämnda skaran? Högst troligt Ja.
 
Om jag skrev det här inlägget för att påvisa att jag har någon typ av självinsikt? Absolut.
 
Crystal Bulb finns att spana in hos Artilleriet
 
Sofia - Sofias Inredning

Sååå snygg är den!! :)

Angelica

Om du gillar den, kommer du älska Tove Adman lampan Edison i betong! Lovar! Hon är min släkting och jag har en själv, så lovar att den är så snygg. Har den som taklampa i sovrummet :-)

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress