"SETET"/ DRÄKTEN Elin Kling syntes ju i för sig i sitt för ett himla tag sedan men ja, sen är hon ju Elin Kling också så det gills nästan inte. Däremot så dök Elska Hosk upp i en superfin benvit variant lagom till årets ELLE-gala och en dag senare den trendsäkra och skönsjungande Linda Sundström i en röd silkig sak tidig nyhetsmorgon. 3 är en trend så japp, välkommen dräkten, skynda skynda nu kedjorna för jag vill ha min lagom till barmark!
 
Ps. Helst av allt skulle jag vilja ha den underbart svala, coola ACNE-varianten men I don´t know. För mycket pengar!
 
pic; elle.se
 
Hanne

Den röda silkiga saken tror jag kommer från H&M ss13, kommer i butik i mars.

Ellens tankar om mode

Jäklar vad den grönvita dräkten var snygg!! Skulle säkert inte se bra ut på mig men uuuh snygg var den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress