11 februari 2013

THE ELEPHANT

INREDNING


 
Leksaker kommer och går och så finns de ting som består. Kanske de inte leks med varje dag (eller inte alls) men som kommenteras, hejjas på och sägs godnatt till (mycket viktigt) och som troligtvis kommer ärvas från generation till generation. Lillens vän är apan och nu har även liten fått en liten kompis i form av Elefanten då han varit förtjust i just Elefanter sedan den fantastiska miljön på hotellet vi firade semester på i höstas. Välkommen lille vän- jag tror du ska trivas!

 
 
JUNITJEJ

En sådan söt elefant!

Maria

Älskar den elefanten, den står högst upp på önskelistan till lillebror som kommer om typ tre veckor! Vart är tavelhyllan ifrån? Älskar att man ser ådringen..

smäm

Så fin! Älskar Kays träfigurer :)

FruJ

Åh vad fina träfigurerna var! MÅSTE ha iallafall en var till barnen och deras rum när de ska ny inredas. (Förhoppningsvis när vi hittat ett hus att flytta in i) men vart kan man köpa dem?

Ida Nilsson

Gud så söt den var!

Emelie Petersson

Den är verkligen helt underbar :-)

Maria

Åh snälla svara på vart du hittat tavelhyllan? Jag har en i svart från IKEA redan men den är ju inte i närheten lika fin och nu har jag googlat till en förbannelse efter denna (föder barn vilken dag som helst så jag orkar inte ge mig ut i butiker..)..snälla snälla, mitt sovrum behöver denna!;p

Svar: Hej! Oj, såklart ska jag försöka hjälpa dig! Vi har spraymålat en ekhylla (som vi ärvt men min man tror att Chili säljer likadana) med vanlig sprayfärg från Jula- färg: svart matt. Det är därför man ser "ådrorna" igenom. Hoppas du hittar och lycka till med barnafödandet!! Mvh J
Jennifer Benisty

Maria

Åh smart. Tack tack!! Ja sådana hyllor har jag sett lite var stans:) måste fixas i veckan!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress