21 februari 2013

MINNETONKA HOS OII!

OUTFITS

 
Som enda återförsäljare på svensk webb har nu Oii barnkläder tagit in Minnetonkas för barn. De finns från ca 2 till 12år och jag är väldigt sugen på att skaffa ett par till lillen i vår. Petitbo stylar ofta med Minnetonka och det är riktigt schysst, dessutom vet jag ju att de skorna är ungefär de skönaste som finns att gå runt i. Tyvärr är priset ganska högt dock men smakar det så kostar det eller vad säger man? (typ världens tråkigaste ordspråk)
 
Ann-Charlotte

Så fina och så bekväma. Dottern fyller tre i April så då kanske man kan "passa på". : Indianskor säger dottern att mina minnetonkas heter. Trevlig kväll!

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

ååhh..helt underbara!

Jennie

Har inte Nelly haft minnetonkas? Där har ja beställt iallafall, rosa och pyttesmå :)

Emma

Det är så konstigt eller kanske tråkigt att de ska kosta så mycket här, jag köper mina i USA, där kostar de mindre än hälften så mycket. Jag och mina två små tjejer har likadana så vi ser ut som en riktig liten indian familj när alla lyckas få på sig dom! Jätte sköna, precis som du säger men tråkigt att de är så dyra här...

Emelie Petersson

Åh, de är helt underbara.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress