Jag vet inte med er men jag skulle nog vilja säga att den här högen med nyinkomna kläder från Gardner and the gang piggar upp ordentligt. Allt matchar, allt är i underbart skön bomull och så i härliga färger, like like!
 
I dag är en rensa och sortera-papper dag så det behövs bra med uppiggande ting men det passar bra efter gårdagens After work, seg är bara förordet (trots tidig hemgång!).
 
gardner and the gang´s vårkollektion hittar ni hos Vintageonline.se
Fanny

Ibaldn är det faktiskt härligt med en dag då man rensar o fixar! Man blir så nöjd sen ;)

http://fannyhenricson.wordpress.com

Emma

Hej!! Så härliga kläder. Det var jag som maila med dig ang. Fransklänningen. Tack för svaret:)Jag ska klicka hem den imorgon och tänkte även beställa.t-shirt och ev.shortsen till min "normal-stora" ettåring, hon blir ett i juni och vill att det ska passa i sommar. Vilken stl. Tror du? Eftersom hon är mittemellan två stl? Är dom normala i stl? Kram

Svar: Hej igen Emma! Vad roligt! Jag skulle satsa på strl 1-2 år om jag vore du, storlekarna är ganska normala men hellre lite större än för litet kan jag tycka så kan hon ha det längre. Stylesen kan jag tycka passar lite lösare också. Min minsting har gått upp en hel storlek (2-3år) men så är han ganska stor så om du tar "en halv strl" större tror jag blir bra. Lycka till och glöm inte att du alltid har 14 öppet köp/bytesrätt om det skulle bli fel ändå! =) Kram J
Jennifer Benisty

LADY THIRTY

Deras nya kollektion är fab!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress