26 februari 2013

DAGENS

OUTFITS

 
Det här är min sista vecka utanför kontoret och det firas som sig bör med en himla massa inbokat och så bekväma kläder såklart. Vill visa lite på att man faktiskt kan vara välklädd utan att för den skull vara obekväm i mer casual sammanhang, kanske till och med ta med mjukisbyxorna till arbetet? Petitbo tycker jag är perfekt för det ändamålet!

jacka Weekday, Sarouels Petitbo, Sjal Missoni för Lindex & Palladiums (hos brandos kan du shoppa palladiums till 20% i dag!)
Anna

Tyvärr aldrig kunnat fastna för haremsbyxorna. Ser alltför mycket ut som man är klädd i blöja. Men du bär upp dem riktigt bra!

Svar: Du kan det där med att vända en kommentar du ;)
Jennifer Benisty

Ninnie

Snyggt och avslappant! Gillar!

Sanna Andersson

som ny läsare är jag lite nyfiken på vad du jobbar med ?

Anna

Nej! Alltså, jag menade inte så. Gud, var trött i huvudet när jag skrev det. JAG (med många andra jag sett) ser ut som jag har en stor blöja men du är snygg i dem. Är en stil som jag önskar att jag kunde bära upp, just för att de är så sköna. Men ja. Fan, nu låter jag bara som en idiot. Måste läsa igenom kommentarer bättre innan jag skickar dem (är så svårt att liksom få igenom det man menar skritligen). Så, för att korta ned det: Jag=ser ut att ha en stor blöja, därför inte fastnat för stilen. Du=bär upp dem bra och är snygg i dem.

Förlåt :( Vill ju inte vara elak.

Lena

Ja, alltså, jag fattar inte hur du kan få dem att se så snygga ut!! Jag ser ut som en rund boll med blöja i harems.. Men det kanske krävs lite längd på benen?

Snygg är du iaf. Jämt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress