I morgon är det tänkt att jag ska göra något jag längtat efter så länge, tillbringa en dag på stan med en kär vän och dessutom kollega. Vårt upplägg på dagen är noga planerat med grymma hållplatser men hur timmarna fortlöper efter frukosten på favvofiket blir ändå intressant att se. Känner jag oss rätt så kommer vi nog bli kvar ett tag i våra latemuggar med tanke på att vi har lite att catcha up på...
 
.. hinner jag ska jag i alla fall kika efter ovan reafynd på Bianco, ett presentkort ligger och bränner i väskan och det vore ju synd om det blir liggande eller vad tycker ni!? Ska även spana lite inredning eftersom litens rum ska babystädas inom kort. En tuff liten förskolekille börjar ledsna på sitt bebisrum.
 
michaela- med syskon i magen ♥

låter underbart! njut av dagen och hoppas du kommer hem med ett gäng fynd!

Kajsa

Så snygga skor!

Malin

ja självklart, unna dig nåt bra på Bianco! jag skulle även uppskatta om du kunde kika in på min blogg och lämna en kommentar vad du tycker om mitt projekt! kram

INGRIDWENELL

jättekul att se dig idag!! <3 :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress