Så är vi hemma igen efter en helg på vift hela familjen. Himla underbart det är med övernattningar hurruni, ingen planering för hur man ska ta sig hem med sovande barn. Ingen nattningsstress och ingen tidpassning. Bara låta ungarna somna in när sockerrusen börjar lägga sig, slumra till i en soffa om man själv är trött och för att inte tala om mysfrukost dagen efter med vännerna. Mer sånt åt folket! Men nu var det inte riktigt det jag skulle tipsa om förresten. Om ni som jag sitter och klurar på sista julklapparna eftersom ni vet att en vecka går allt för fort och snart är julkafton här så hör här;
 
Jag ramlade över den nystartade siten Elegant.se där man kan skapa sin egen presentbok att ge bort till valfri käreste. Välj bara en tänkt summa (mellan 250-79900kr) och samla ihop 10 fina produkter i prisintervallet så skapas ett grymt åtråvärt presentkort som din utvalda sedan kan välja julklapp från. Smart tycker jag och jag gillar verkligen att produkterna som samlats på siten känns väldigt noga utvalda och schysst aktuella och att webshopen i snygg i sitt format. Vet inte exakt hur tätt intill jul man kan beställa för att hinna få hem presenboken men det verkar som om leveranstiden är 1-3 arbetsdagar så jag tänkte testa i kväll.

pic; elegant.se
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress