I förra veckan åkte jag ju en snabbis till Stockholm för jobb och till min lycka höll tåget tiden och jag hann en sväng till & other stories också. Har länge tittat på lite olika kashmir alternativ och fick det bekräftat att de satt inne på den bästa modellen just nu! Lätt oversized, utåtliggande sömmar och smala neckbindings resulterade i ett köp och har bärt den sen dess. Tummen upp!
 
Tips! Investerar ni i en kashmirtröja så var försiktig vid tvätt (30grader ulltvätt rekommenderas och absolut ingen snabb centrifug!). Faktum är att fibrerna i kashmir är så grymma att de ofta räcker att hänga ut plagget i några timmar så "självtvättar" sig ullen. Smart.
 
kashmirtröjor från & other stories, jag köpte den svarta av praktiska själv men är valdigt sugen på den nudefärgade också!
Tilda

Åhhh fin! Hur är dom i storlekarna? Funderar på att klicka hem en.

Svar: Hej! Jag köpte S på min och det är vad jag brukar köpa i vanliga fall. Den sitter så där härligt schysst slappt som på modellen. Så köp din vanliga storlek är min rekommendation! :) Lycka till! Ps. Vilken färg funderar du på? //J
Jennifer Benisty

Anna-Karin

Köpte en grå kashmirtröja från & other stories när jag var i Barcelona, heeeelt fantastisk mjuk och förhoppningsvis värd varenda krona!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress