Det blev liksom ingen sömn den där natten för exakt fyra år sedan. Det var något eller rättare sagt någon som pockade på uppmärksamheten och jag skulle nog kunna säga att han, som den där decemberdagen ville komma ut, har gjort det sedan dess. Han kom inte med ett plupp, som hans bror sedan så tacksamt skulle göra. Nej, kämpa fick vi och även om det var både tufft och oroligt stundtals så gjorde den stora längtan efter livsförändringen som var just han att det eftersåt kändes som en enkel sak det där med att föda barn.
 
När vi är bara vi, min förstfödde och jag, brukar du fråga mig om när du kom till oss. Och precis som hundra gånger förrut berättar jag om hur vi, pappa och jag längtade efter dig så mycket så mycket och hur tacksamma vi blev när du äntligen damp ner. Älskade unge, grattis på din 4-årsdag, du kommer alltid vara vårt centrum.
 
lyckan efter pyjamaspartyt som gick av stapeln i helgen
Mormor

Känslan när man blir mormor för första gången.den lyckan som uppstår när ens första barn själv blir mamma och man får veta att allt gått bra. Den lyckan är väldigt väldigt stor. Grattis till mitt fördra barnbarn på 4-årsdagen! Nu kommer vi snart till er och det ska bli så mysigt.

Ida Leia och Anton

Grattis fina fyra-åring! Vi längtar efter dig! Hoppas mamma och pappa och lillebror firar dig ordentligt idag! Kram

johanna T

Stort grattis till fina 4-åringen! Många kramar från grabbarna i stan;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress