8 augusti 2013

HM SPORTSWEAR

ALLMÄNT

 
 
Inför hösten behöver jag investera i en del nya träningsplagg för ja, vårens jag-ska-för-sjutton-också-bli-en-joggare-anda har liksom fortsatt. För varje gång jag ger mig ut blir jag lika förvånad och kanske kanske vågar jag nästan hoppas på att det faktiskt går att lära sig att älska den där befriande känslan av att bara löpa på. Vid stranden, i skogen eller i bostadsområdet. Återkommer då och då till det här ämnet för kanske kan jag inspirera någon att våga pröva men framför allt våga fortsätta för att till slut komma över den där omtalade "puckeln" som jag i mitt 29-åriga liv trott  varit en stor fet myt. Tills nu.
 
Jaja, åter till det ytliga. Något fint att träna i gör att man känner sig himla mer seriös redan från början och kanske är det en bidragande orsak till att du faktiskt blir seriöst målinriktad. Min favorit är den silvriga funktionsjackan, online exclusive!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress