10 april 2013

DAGENS

OUTFITS

 
Det får bli så här i dag även om jag vet att ni som följer mig på Instagram redan sett den här bilden. Ni förstår, senaste dagarna har det varit fullt upp på kontoret. Trendpresentationer, leverantörsmöten och en himla massa nergrottning i siffror och kalkyler för att få någorlunda koll på detta.
 
Som ni vet fick jag en ny tjänst för ett par veckor sedan och även om det är en inköpartjänst så är denna uppbyggt på ett helt annat sätt än jag är van med så hjärnan får arbeta ordentligt och dagarna fylls av nya intryck. Det är ju såklart väldigt mycket internt men har ni några allmänna frågor om inköparyrket så får ni gärna fråga så sammanställer jag lite svar här på bloggen inom kort. Till er som mailat mig så kommer jag försöka svara efterhand i den mån jag hinner så stay tuned!
 
Nu- skrivjobb. Resultatet får ni se inom kort på barnsäkerhetsbloggen!
 
jacka, peace sjal & skull scarf från Vintageonline.se, Petitbo sarouels & väska Marc by Marc Jacobs
Anonym

Skulle vara jättekul om du ville skriva en liten sammanfattning om vad hela inköparyrket innebär? Har läst lite om det och tycker det verkar intressant.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress