23 april 2013

DAGENS

ALLMÄNT

 
Jag är inte så sur som jag ser ut, jag lovar. Däremot är jag en aningen slut efter gårdagens straffeftermiddag. Ni vet att det kan bli så att när mamman i huset (eller pappan för den delen) är borta en dag eller natt så kan barnen bestämma sig för att ge igen lite. Typ vi-har-haft-det-bra-men-ändå-så-gillar-vi-inte-att-du-är-borta-från-oss-så-lite-gnäll-ska-du-allt-få och det var ungefär så gårdagen såg ut för mig här hemma. Någon som känner igen sig? Tänkte väl det, misstänker att det finns fler älskade föräldrar därute.
 
kavaj + Leggings Monki, skor Bianco
 
Jannie

Glömde säga det på bloggforum men dina leggings är kickass!

Svar: Min tack snälla! Hoppas du hade kul? Jag gillade kvällen och middagen mest men självklart är det alltid inspirerande med föreläsningar med!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress