Efter att vi skaffat en så kallad våroverall till lillen och blivit mer eller mindre frälsta så kändes det som att det var ett självklart alternativ till liten med. Dock så letade jag upp ett billigare alternativ då jag vet att han troligtvis kommer växa ur den efter en säsong (storebrors kan ju ärvas vidare så då känns det mer värt pengarna). Den blå ovan finns på Lindex och vi är supernöjda.
 
Ovan ger jag er tre ytterligare alternativ om ni också är ute efter ett funktionellt vattentätt vårplagg. De två första overallerna finns upp till strl 80 resp. 98 men den fina blå längst till vänder hittar du även i större storlekar.
 
OBS! Babyshop gillar mig och mina läsare och bjuder på 10% rabatt om ni anger koden "avenymamma" i kassan (under "erbjudanden" & "klicka här om du har en rabattkod att uttnyttja"). Rabatten gäller på hela sortimentet utom BRIO, Bugaboo, Ergobaby, Nova Star, Besafe och redan rabatterade varor samt till och med den 28/4. Lycka till!
 
Longevity - en blogg om hälsa

Ja våroveraller är käcka

Johanna - Life by Me

Den i mitten har vi och är supernöjda! Skaloverall is the shit :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress