24 september 2012

UPPMANING!

ALLMÄNT

 
 
Hurrni. Nu finns det risk för att jag låter som klyshan själv men när jag tidigare i dag hör mig själv gå runt och tralla högt på lokala Ica, kvittrande släppa förbi den förvånade stackars gubben i kassakön för att sedan käckt hejja OCH dessutom kallprata HJÄRTLIGT med den ännu mer överrumplade tjejen bakom disken så vore det rent ut sagt tjänstefel av mig om jag inte uppmanar er till det jag nu tänker göra. DRA I VÄG PÅ TU MAN HAND MED DEN DU HÅLLER AV. Med lite planering så finns det inga ursäkter, ni kommer komma hem som bättre föräldrar.
 
Kul också att träffa ett par av er igår, visst är att skratta ihop underskattat?!
 
tack till Scandic Blogger´s Inn, och ni som är bloggare och har ett bloggärende i stan- missa inte chansen att ansöka om att få bo i den fantastiska sviten här!
 
 
Sandra

Så himla viktigt! Utnyttja nära och kära som också älskar dina barn, och gör något härligt.
Jag och min man firar 4 veckor som gifta på lördag och ska lämna 2åringen till faster. Bio, middag, sova ostört. 2åringen kommer att ha en riktig fest själv, med fyra kusiner, bästa faster och lördagsmys!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress