basker HM, tröja Zara
elin

Det är så fint med små hattar och kepsar!

Anna

Jag måste säga att jag, i början, var så imponerad att du inte visade upp dina barn med ansikte i bloggen. Får lite ont i magen av att du nu gör det allt mer (även om de är helt fantastiska, så jag förstår att du vill visa upp dem).

Svar: Nedan kommer mitt svar :)
Jennifer Benisty

Avenymamma

Anna; Inte ska du ha ont i magen för val jag gör, det känns lite onödigt. Dock kan jag medge att det i bland är svårt att göra just det avvägandet. För mig och min familj är inte just ansikten så laddade men det är såklart olika för alla. Jag tänker på tex mediefamiljer, skådespelare och modeller under 18år, inte går jag runt och tycker det är hemskt att de syns i olika sammanhang tex.. MEN som sagt, du kanske har rätt så jag har faktiskt valt att ta bort just den här bilden du syftade på tills jag tänkt lite mer. Tack för åsikten :)

Anna

Håller med om att det kanske är onödigt att få ont i magen *skrattar*. Dock vill jag höja en varningens finger om att ansikten kan sättas på andra barns kroppar (det händer). Har varit på en föreläsning på juristprogrammet som just behandlade det faktum att pedofiler stjäl bilder och "knåpar" ihop ett barn. Och som inbiten barnrättsivrare så anser jag att barn har rätt till integritet och att inte exponeras medialt. Något som tyvärr problematiseras alltför lite i dagens samhälle med dokusåpor där barn deltar på olika sätt och många föräldrar delar med sig av sina barn på internet.

Farmor

Så lika G_G_morfar,eller jag kommer inte ihåg,,men han hade ju keps;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress