Nu märks det att det är höst och det är mycket på gång. I dag kör vi en tävling igen och jag är glad över att kunna tala om att en av er kan vinna en Slide Curler* från Björn Axén tools by OBH Nordica. Jag har själv blivit sugen på att locka håret då och då under resan och kanske har du också blivit inspirerad? 
 
För att vinna behöver du bara tala om till vilken outfit du skulle locka ditt hår till om du vann? På Onsdag nästa vecka, den 19/9,  väljer jag en vinnare som jag sedan presenterar här på bloggen. Lycka till fina ni!
 
Ps! Passa även på att tävla på OBH Nordicas facebooksida, där kan du testa deras "curlogram" samt vinna en resa, boende, styling och produkter av/från Björn Axén till ett värde av ca 5500kr.
 
* Om produkten: Slide Curler från Björn Axén Tools by OBH Nordica är en helt unik locktång med Easy Curl System. Du lockar håret snabbt och enkelt oavsett om du vill ha stora lockar eller bara lite vågigt hår. Ta bara en hårslinga, för in den mellan de flytande plattorna. Vrid curlern 360 grader och dra sedan curlern långsamt ner mot topparna i en jämn rörelse – lockat och klart!
 
i samarbete med Björn Axén Tools by OBH Nordica
Thea

Jag hade matchat med en lite oversized skogshuggarskjorta i rostfärger, ett flätat stickat hårband i svart nu när
de börjar bli kallt om öronen, och till detta hade jag haft ett par enkla vinröda eller svarta leggings och inkaindpirerade boots i brunt.
Har just klickat hem denna outfit och H&M har precis fått in ett par inkaindpirerade uggs som var så jäkla prisvärda.

Nu är det bara höstlöv och stora hollywoodlockar som fattas! :)
Kram Thea

Sanna

Snart dags att ta fram varma fjällräven dunisen :-)

Sanna

snart dags att ta på sig varma fjällräven dunisen :-)

Emma

Jag hade haft denna outfit: Stor och skön oversize stickad tröja i mörkgrå, till en svart trikå kjol med nitar och boots till det..busigt och tufft! Med ett livfullt lockigt hår, dom är the dream för mig!
Jag undrar många gånger om rakare hår en vad jag har går att få? Lets krulla som håååår please :D

Elisabet

Skulle ha det tillsammans med en marinblå lössittande klänning, ett par höga skor med ganska bred klack, massor av silversmycken och den perfekta clutchen i en fin färg, oj så fint! :)

Marie

Jag skulle matcha det lockiga håret med min nya limegröna klänning från H&M med lång ärm, till det ett par boots. På så sätt kan jag balansera upp bootsen och den rätt kaxiga klänningen med ett mjukare hår.

Therese

Jag hade matchat mitt lockiga mörkbruna hårsvall med min nya svarta klänning tillsammans med ett par grovstickade strumpor, min Oxxo-klocka, hästkängorna och ett långt silvrigt halsband runt halsen.

Monia - mamma till Tuvalie

Jag hade matchat med min "Marilyn Monroe"-klänning :D Den är inte exakt lika som hennes kända, men påminner om den, plus att den har små svarta rosetter som detaljer, som skulle då passa väldigt fint till mitt svarta, lockiga (om jag får chans att locka det) hår :)

Elin Larsson

Jag hade matchat med mönstrade leggings, oversize tröja och ankelboots! :)

Gabriella

Lockat hår hade jag så gärna velat match
min nya senapsgula höst t-shirt å ett par
skinny jeans på det!👌

Anna

Hej! Jag har precis kommit hem från en resa till Seoul där jag härom dagen köpte en västkofta. Jag har aldrig haft en väst (inte sedan skolfotot i lekisthat is..) men när jag provade den kunde jag inte låta bli. Matcha denna beigegråa västkofta med ett par slimmande svarta jeans, snygg svart tröja och ett par platåpumps. Detta tillsammans med min nya favoritaccessoar fickuret runt halsen och snygga lockar i håret tror jag kommer göra succé på min kommande arbetsintervju.

Malin

Jag skulle ha matchat så här:

- sotade ögon för som kontrast mot det "gulliga" håret
- en svart oversized t-shirt med stort tryck på (typ bandtryck eller djurtryck)
- ljusa slitna SNORTAJTA jeans
- svarta kängor (gärna Dr Martens)
- armband i silver

KLART!

Kram Malin ([email protected])



Malin

Jag vill matcha det lockade håret med en lite tjockare blåsvart oversized tröja med långa ärmar som är slarvigt uppkavlade. Tröjan ska ha en enkel båtringning i halsen som ej täcker min tatuering jag har i nacken, det står "Some say love" och den gör mig så stolt. Den står för min kärlek till min familj och är textraden är tagen från Bette Midlers låt - The rose som min mor och fars spelade på sitt bröllop. Den är den finaste accessoar jag äger.

Till detta hade jag haft ett par "rymd"-leggings som kommer att stå i centrum för min outfit med sina nästan glittrande färger, ett par svarta boots med en bred alldeles lagom hög klack, och många armband i silver och svart flätat läder.

Ann-Charlotte Sandberg

Jag hade matchat mina lösa stora lockar med en nyklippt lugg, jeans, barbourjacka, stor kofta, tighta jeans, massor av armband och blundstoneskor. Och ett par snygga ray ban om det är sol ute :)

Linda

Hej,
Jag skulle haft denna outfit när jag lockat mitt hår: Mina mörka, ganska ordentligt utsvängda, jeans.
Mina beiga/bruna boots
En gräddvit, mysig, ganska stor angoratröja
Min pälsväst
En stor ring
Ett par svarta E&E glasögon

Veronica

Jag hade matchat det med ett par svarta leggings, mina bruna boots och en oversize tröja! :) Enkelt, men samtidigt otroligt snyggt.

Rövarmamman

Nästa lördag ska jag på date med maken, oj vad jag längtar!
Och då Hade jag gärna kört lockigt hår tillsammans med ett par klackar och en svart elegant klänning med fickor på sidorna och så rött på läpparna å naglarna:)

Nu håller jag tummen hårt! Trevlig kväll! Kram

Ida

Jag hade matchat med bröllopsklänning. Får god tid på mig att öva på lockarna, det är inte förrän i maj det smäller. =)

emilie

Ja nu går jag med en mage som skjutit iväg i storlek på bara ett par veckor. Har inte själv hängt med riktigt;-) Jag skulle nog köra på svarta mammabyxor som är miniupprullade i nederkant sedan ett par svarta snörskor i killmodell (vet att sådana skor heter något, men inte vad). Överdel blir gärna en petitbo tröja med fransar på ryggen (kan ju bli lite fräsigt till skillnad från alla tråkiga mammatoppar som finns) och så lite tjusiga lockar i håret.

Tess

Jag ska på invigningen av Bokmässan nästa vecka och jag skulle matcha mitt lockiga hår till röda läppar, nya platåpjucks och loose men ändå festlig topp till tighta byxor!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress