3 september 2012

OUR DAY

ALLMÄNT

 
 
 
 
 
Det har tagit några dagar att komma in i våra nya rutiner. Lillen har slutat sova på dagarna (vilket vi absolut inte trodde skulle ske med tanke på att man blir trött av solen), liten har börjat sova förmiddag igen trots att vi alla stiger upp senare än vanligt osv osv. Förmiddagstimmen med en down tillbringar vi gärna på ett café eller på strandpromenaden och i dag var inget undantag. Mysigt med lite egentid tycker storebror också vilket man så klart kan förstå då det ofta är fullt upp att jaga den snabba lillebror´n.
 
I kväll hann vi med lite shopping också och ovan ser ni höstens bästa skoköp enligt mig;  Låga Boots från Zara. Hade jag inte haft mina ACNE Rider Low hade jag lätt slått till, dessa är ju typ snyggare än orginalet kan jag tycka och till ett mycket bättre pris. Spring och köp vettja!
 
Ojoj, mycket spretigt inlägg här men ville bara hinna med lite allt möjligt innan middagen som ska bli levererad typ precis nu.. vi äter hemma i kväll så barnen får sova i fred. Tjing!
 
lillen bär Helmut Harems från Gardner and The Gang, Vintageonline.se + Petitbo
emilie

Vet du om petitbo har lagt ner sin shop för alltid? den har varit stängd länge nu tycker jag.

Sara S

Gud så härligt! Man blir ju inte alls avis...

Natalia

Hej!

Vilken Zara-butik hittade du skorna i? Jag försökte leta upp de på nätet men de verkar inte finnas på zaras webshop ännu =/

Svar: Hej! Just dessa såg jag här i Spanien så kanske har de inte kommit in i Sverige ännu. Återkommer så fort jag vet!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress