21 september 2012

NEW IN

 
Okej, bloggpanel igen. Just nu har Apoteket en kampanj som "gör dig redo inför hösten" där de erbjuder ett antal bra och hjälpande produkter till 20% rabatt. Förra vintersäsongen var ju vi sjuka om vartannat så i år preppar jag faktiskt med febernedsättande, vätskeersättning och annat bra för barnen redan nu. Onödigt att behöva stressa ner till apoteket om förskylningen slår till på något av barnen (varför kommer alltid febern mitt i natten liksom?).
 
En nyhet för i år som jag föll direkt för är medicinlådan ovan. Hur smart? Allt på samma ställe liksom och dessutom barnsäkert om du hänger på ett hänglås (tack för tipset Frölunda Torgs personal!). Kommer komma i vitt & rött också, fint!
 
avenymamma i samarbete med Apoteket/ Apotekets Bloggpanel
anna

Hej hej!

Shopping tips,utförsäljning hos www.frokenm.se
kuddar,lyktor mm =)

Sofia Ekström

en sån har jag också, tycker det ser så deppigt ut med medicin och så i badrumsskåpet, bättre i en stängd låda. (och psst, min är från förra året)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress