11 september 2012

MORGONBESTYR

ALLMÄNT

 
Det här med livskvalité är ett omdiskuterat ämne som har fler än en beskrivning. Jag skulle i detta nu vilja lägga till just det här med att ha tvättstugan utomhus, hänga tvätt till havsbris medans solen sakta går upp. Herregud vad sliskigt, men herregud vilken kontrast till vår källare hemma (även om det i bland är mitt favvoställe nr 1 efter en dag med vilda barn).
 
Det är i alla fall precis från denna plats jag i dag säger God morgon kära ni, ha en underbar dag!
 
min bikini kommer från HM & Sarongen är Indisk
Anna

Att hänga tvätt utomhus är livskvalité! Speciellt för oss dödliga som bor mitt i stan i lägenhet! Njut! :-)

kolla in min blogg www.kalkdaily.com

xx

Saras liv

Åh vad mysigt det låter! Vi har ju nästan sommarvärme hemma också, 24 grader var det i Uppsala idag! Och jag som vill ha höst svettas i mina stickade tröjor. ;-)

Svar: Å hoppas på att GBG levererar det också när vi kommer hem :)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress