Ja ni, inte vet jag om det är flashbacksen från ett mellanstadie för länge sedan med en längtan efter de åtråvärde must-haves adidasbyxorna som kostade alldeles för mycket som gör att jag fastnade för dessa bilder hos asos. Mycket möjligt. Hursom anar jag en trend, upcoming, som troligtvis inte blir stor men som antagligen kommer leva vid sidan av 90-talets grunge i alla fall denna höst. Gillar ni det?
 
Psst! Jag fick köpa de där 3 ränderna till slut, fast hälften fick jag ta från mina jultidningspengar. Rätt ska vara rätt och precis det vill jag lära mina barn. Lev dyrt om ni vill- men se till att ni kan betala för´t!
 
 
 
Sofia Ekström

till vardags säger jag tightsen av de ovan, däremot känner jag mig helt plötsligt helt rätt här i soffan. :P

Anonym

Älskling! Har jag varit sån?:)

Lena

Jag skulle gärna ha skorna med guld till vardags, så coola! Och tightsen till höstens powerwalks =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress