15 september 2012

DAGENS

OUTFITS

 


Vi går på sparlåga, återupptäcke lekplatser och leker med mormor (min mamma alltså) som har kommit över helgen. Ändrat säsong i garderoben har jag hunnit med också, så härligt!
 
cargojacka HM (lånad av syrran som glömt- vill du ha tillbaka den?), byxor Pull & Bear, palladiums
 
Vera

Varför har du alltid den där minen på bild?

Svar: Oj, har jag aldrig funderat på. Antar att det är för att jag ser ut så! Hur ser du själv ut vännen?
Jennifer Benisty

Andrea

Du är jättefin! Och cool! Tänk om mitt hår kunde se lika snyggt ut även när det blåste :p

Har en liten fråga btw, nu till hösten, har du redan bestämt vad lillen ska ha för jacka eller är ni, som vi, på jakt? Vi letar oss fördärvade känns det som. Lillen har en fodrad mini rodini-jacka som jag köpte lite stor förra hösten som funkar i år igen, men på dagis har han ingenting just nu. Vi har en softshelljacka från Hummel men den börjar bli i minsta laget. Vindtät fleecejacka har han också, men den är ju inte direkt vattentät. Visst har han regnkläder, men jag vill ha en bra jacka de dagar det är kallt, duggregn och för tidigt att använda overall. Dom flesta verkar köra på POPs skaljackor men jag tycker att dom är enormt överprisade och, ursäkta mig, skittråkiga, haha. Så slutsatsen av detta långa inlägg är väl egentligen om du har ngt bra tips på höstjacka till en tvååring? en dagisjacka egentligen, så den behöver inte vara ngt särskilt egentligen och helst inte mer än 500-600kr. du brukar alltid ha så fint till dina små så jag tänkte att du kanske satt på ngt guldkorn som jag missat :)

Helena

Hej!
Vill börja tacka för en mysig och inspirerade blogg som jag följer dagligen. Tycker din mix av mode och familjeliv är perfekt! Tror jag hittade hit via spiderchick en gång i tiden och sen blev jag fast;) Jag har själv en nybliven 1- åring här hemma:)
Dina byxor är jättefina och de väckte ett ha begär, så jag var tvungen att googla dem :) det verkar som att man nu kan handla online även till Sverige...

Ha en trevlig dag!

Helena

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress