26 september 2012

DAGENS

OUTFITS

 
I dag är vi lite trötta här hemma hos Avenymamma. Vi fejjar och preppar lite inför helgen då vi på allvar ska ta tillfället i akt och höstrensa. Jag tänkte börja lite redan i dag så kanske bjuder jag på en bloppis senare.
 
Appråpå höst så höstmyser jag i några av plaggen från Lindex Missoni som jag köpte igår, så skönt och jag måste tipsa om att om ni inte fick tag på några plagg men är sugna så spana in lite senare i veckan. Många köper på sig och lämnar sedan tillbaka/byter och då öppet köp endast gäller i 7 dagar på den här kollektionen så kommer de ske inom just närmsta veckan. Good Luck!
 
halsduk & storkofta, Lindex Missoni
Andrea

Jag var ute efter samma kofta som du har på bilden och barnkoftan, tyvärr satt jag i skolan prick hela dagen så ngt köp blev det inte :/ får hoppas att ngn lämnar tillbaka rätt storlekar, ser redan att många lagt ut på tradera. Trist :(

Emma

Jag hoppas också på att komma över koftan! Avenymamma, vad har du för size i din?

Svar: Hej! Jag köpte M då jag älskar stooora koftor (är annars en S), den är dock rätt oversized i modellen ändå så man bör kunna ha sin vanliga storlek. Mvh Jennifer B
Jennifer Benisty

Johanna

Vilket bra tips!

Ellens tankar om mode

Åh så snyggt, ser såå mysigt ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress