23 september 2012

CHECKED IN

ALLMÄNT

 
 
 
Tjing! Här kommer ett litet hej direkt från Scandic Rubinen.  Halva mysdagen avklarad och snart är det dax för kvällsfix inför kvällens underhållning med Raw Comedy Club. Vi syns där mina vinnare!
 
Älska Fridas Inredning i Blogger's Inn
Sara S

Barnvakten fixa.... och nyligen avbokad. Vi spenderar kvällen med snytpapper och Ipren. Så himla trist när man vinner något och ska datea sin snygga man. Känns så deppigt med alla dessa dagissjukor då vi har varit hemma 3 veckor nu om vartannat, längtar ut. Hoppas ni får en kul kväll med många sköna skratt.

Sara S

Btw, nu när man bara suttit hemma så mycket har jag haft tid att klura på vilka plagg jag ska köpa i år. Lika fint i år som förra året, fint stickat. Har du sett alla plagg till hm + unicef, annars finns de här.

http://damernasvarld.se/art/250996/hm_hearts_unicef__sant_/

Fina Frun

Nämen vad ser jag! Trillade in här och känner så väl igen Lady Ruby´s rum/Blogger´s Inn. Bodde där i somras. Visst är det mysigt?! (heja Frida!)

Jag och maken var också på Raw (såg du när Mårten "hånade" mannen i publiken angående vikt och nyårslöften? Hahaha, kul! Det var min gubbe det.)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress