Det här var ju himla skoj, vi kör vinnare från 2 tävlingar direkt!!
 
 
"Jag ska på invigningen av Bokmässan nästa vecka och jag skulle matcha mitt lockiga hår till röda läppar, nya platåpjucks och loose men ändå festlig topp till tighta byxor! "
 
 
JENNY
 
"Om jag skulle vinna skulle jag ta med min fina man på en skrattig dejtnight :-) Vi blev tvåbarnsföräldrar för 11 månader sen och sen dess har vi inte unnat oss någon kväll tillsammans, då både kassan är skral och tiden är svår att få ihop. Vi skulle verkligen behöva skratta lite tillsammans och vårda tvåsamheten lite <3"
 
SARA S
 
"Jag skulle ta med min kära make, vi behöver ett gott skratt och lite ny energi."
 
MISS ANDERSSON
 
"Jag vill ta med min bästa vän för att fira att vi just klarade en tenta vi pluggat för en lång tid, som lite egoboost liksom!"
 
Grattis alla fina ni, maila mig på Avenymamma.se för information om era vinster!
Jenny

Wihoo!! Vad glad jag blir!!

Tess

Tjohooo!! Vad kul! Så glad jag blir! Tack i massor!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress