....Vanilla & Emma! Maila mig era adresser så skickas de fina vinsterna från Libero inom kort!
 
i samarbete med Libero
 
 
lejnox

Du har ju två små killar men undrar om det även händer att du sneglar åt "tjejkläder" ibland? :)
Du får gärna tipsa om kläder som du tycker är fina, vet att vi har liknade smak och behöver inspiration :D Behöver inte nödvändigtvis vara just klänningar och rosa/spets direkt utan mer vardagskläder helt enkelt.

Tack på förhand!

Svar: Hej! Å ska jag absolut försöka tänka på. Det är så lätt att jag bara tittar åt pojksidan så tack för tidset. By the way, känner du för att komma och hälsa på oss någon dag så kan du väl messa. Jag är så dålig på att planera in men ses gärna om du har lust! :)
Jennifer Benisty

lejnox

Absolut, det gör jag gärna!
Hör av mig nästa vecka så kan vi bestämma något då.

Svar: Gör det! =)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress