5 oktober 2012

YESTERDAY

ALLMÄNT


 
Efter sex timmars färd som gick helt klart över förväntan bra (tack mina söner!) så kom vi då fram till hometown och marknaden. Bäst tyckte lillen "Liseberg" var, dvs alla karuseller, och min mor aka pojkarnas mormor var inte sen att haka på i svängarna. I dag är pratar "marknadsminnen", inköp & äter alldeles för söta godisar. Som sig bör. Som det ska vara.
 
lillen invigde sina nya luddiga torgvantar, perfekta för höstmys och lek
Lorissa

Karuseller ÄR ju kul! Men jag blir så hemskt åksjuk :(

novemberskratt.blogg.se

Låter mysigt och fin tjej!

V I C T O R I A

mysiga bilder! :)
gör du bloglovinbyten? kram

Johanna Mem

Men oj! Var det marknaden i Rimbo? Känner inte igen marknadsområdet, men håller på något sätt ändå tummarna för att jag inte är den enda rimbobon i Göteborg.

Cindy

Vad mysigt! :)

Julle

Jättefina bilder :)

Lina

Hej!!
Gillar du - liksom mig - gammal och nött heminredning?! Då finns nu bloggen för dig!! JOLI, bloggen där alla inlägg är fullknökade med heminredning och loppistips, tutorials och annat smaskigt! Det finns även en Till-Salu-kategori och nytt för i höst är REA-kategorin!!

VÄLKOMMEN in på http://jolii.blogg.se

...är du inne på tatueringar finns min andra blogg, där jag målar designs utefter önskemål och tipsar om olika konstnärer!
http://liinanonstop.blogg.se

Ha en riktigt härlig dag!
KRAM från Lina

Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Hejsan!
Jag har dragit igång en fototävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 150 kronor från johanspixels.se, var gärna med här:

http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Shimmerdimmer

Jag tycker nästan det är lite obehagligt hur mycket godis folk ger till sina små barn. Fast är det marknad så eller det, eller? ;)

emilia

vilken fin liten tjej och vad mysigt med marknad!

kiwiberries

verkligen supermysigt!

Junitjej

En sådan söt tjej!

Jasmine

Mysigt att gå på marknad - speciellt när man är liten och förväntansfull. :)
Kram

Sandra Hilton

Fina bilder!

Elin

åh va mysigt!

Roof Repair Virginia Beach

I like your blog the content is exceptional! It was a great read I spent some time here. I will be back for more posts Thanks!

virginiabeachroofing

I love your website here. Such good content I hope that Google is rewarding you well. I have bookedmarked your site and I will be back for more.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress