För att fira att det händer grejer på Vintageonline.se den här veckan så lottar jag nu ut ett presentkort med ett värde av 500kr redo att utnyttja till valfri vara/varor i shopen. Ni har följande möjligheter att delta i tävlingen;
 
- Instagramma lr Facebooka en bild på din favoritprodukt från webshopen samt tagga #vintageonlinese
- Twittra om den här tävlingen med länk hit!
- Blogga om den här tävlingen med en länk hit!
- Kommentera det här inlägget nedan och berätta vad du vill använda presentkortet till.
 
Glöm inte att Kommentera det här inlägget nedan med de sätt du valt att delta i tävlingen, "En Lott"/punkt ovan. Lycka till nu!
 
tävlingen pågår tom Måndagen den 22/10 och vinnaren kommer dras genom Random.org
Caroline

Jag gillar på Facebook! 😄

kristin

Klart jag vill vara med och tävla.

Gillar på facebook och intstagrammar under familjeliv
Håller tummar och hoppas på tur!
//Kristin

Ellens tankar om mode

Gillar på Facebook samt har twittrat https://twitter.com/jagheterellen :) Hoppas hoppas!

Ellens tankar om mode

Glömde ju länka vad jag är sugen på från VintageOnline. Den här: http://vintageonline.se/product_info.php/cPath/27/products_id/54 !! :)

Monia - mamma till Tuvalie

Jag är med och tar två lotter!

* Har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren

* Om jag vann skulle jag köpa den här underbara klänningen som min dotter skulle få ha på självaste julafton: http://vintageonline.se/product_info.php/cPath/34/products_id/68

Saras liv

Jag har instagrammat, gillat på facebook och nu kommenterar jag.

Jag skulle använda presentkorten till de här leggingsarna: http://vintageonline.se/product_info.php/cPath/31/products_id/48 och scarfsen: http://vintageonline.se/product_info.php/cPath/33/products_id/56 till mitt bebismonster.

Ann-Charlotte

Om jag vinner vill jag ha clutch Princess. Den perfekta partyväskan. Ipaden får nog vila i den mellan helgerna :) Jag har instagrammat (heter ackadacka) och gillar på FB. Håller tummar och tår. Kram

lejnox

Jag tycker de där Babushka-dockorna är så fina så de hoppas jag på att vinna!

Veronica

Jag gillar Avenymamma på Facebook sedan länge :) Har varken twitter eller blogg och min Instagram är privat. Men jag chansar på 1 lott och hoppas på tur ändå :) Kram

Mias Lilla Granby

Oj jag kom på att jag hittade på ett eget alternativ, haha. Jag delade tävlingsinlägget på min facebooksida, hoppas det är ok om inte kanske du får lite mer tävlingsdeltagare iallafall, gillar även vintageonline på FB.
Skulle iallafall utnyttja presentkortet till en sån här http://vintageonline.se/product_info.php/products_id/85

Ha det gott!!!

Rövarmamman

Underbar tävling, har länge velat shoppa från din shop men inte blivit av än:) nu kan det bli ett ypperligt tillfälle att slå till på kanske en väst eller ett par söta gummistövlar till min prins:)

En lott till är att jag gillar såklart på FB!:)

Nu håller jag tummen hårt! Trevlig helg! Kram!

Helena

Har varken FB, twitter blogg eller instagram :( en av de få antar jag.... Men jag gillar din blogg jättemycket och inspireras ofta speciellt av mode kiddo då min G är jämngammal med liten :) Gillar mycket i vintageonline, speciellt babushka dockorna och ganger ande the gang kläderna... Väntar också på ett pannband (i olika lila nyanser tror jag det var )som du visade i en outfit bild för ett tag sen ska komma in, då blir det nog ett klick:)

Aggie

Jag har hastagat på insta, twittrat och gillat på FB :-)

Jag vill vinna den super duper fina The Hamster dress från Cloo collection till min dotter som börjar gå snart (fyller år den 13/11 också) och då skulle denna passa helt perfekt. Då kan hon ha den i strl 86/92 och med uppvikta ärmar kan hon börja använda den redan nu = den kommer räcka länge!!! Gillas!

Kramar!

katrin.a

Åhhh 500,- kommer inte räcka men skulle vara en härlig bidrag till allt fina jag vill köpa ;)

Gillar vintageonline på facebook sen länge, punkt 2 är också taggat! Har ingen twitter och ingen blogg men annars hade det såklart rykt med inlägg.

Jag vill gärna har feather jacket black, inte för jag behöver den men för den är så dödsnygg. Sen vill jag gärna köpa några snygga plagg från gardener & the gang, babuschkan m.fl. ja du ser, listan är lång...

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress