Nu är det dax igen. I samarbete med Bianco har ni chans att vinna ett presentkort på 500kr som går att använda till vallfritt köp på valfri Bianco butik! Det ni behöver göra för att vara med och tävla är att "gilla" Avenymamma på Facebook & lämna en kommentar under tävlingsinlägget här. Tävlingen pågår tom Söndag den 14/10 och vinnaren meddelas här samt via min Facebooksida. Good Luck!
 
Ps. Här ni ingen Facebook så går det bra att kommentera detta inlägg också.
 
i samarbete med Bianco Footwear
Jossan

Å jag önskar att jag vinner då skulle jag ha råd att köpa nya vi nterstövlar. Kram

Diana

Jag gillar ju redan dig, avenymamman, på fb såklart! :) Hoppas att turen är på min sida denna gången!

magnus

onej!har ingen fb sida men jag gör tummen upp här hemma ist!! bianco har toksnygga skor för killar men som student går jag runt i ett par oreanga sneakers varje dag!snälla avenymamma ge mig lite stil med ett par snygga skor, då skulle jag bli gla så gla!!!

Martina

Det hade varit kul att vinna, fyller år den 14 så det hade blivit en rolig födelsedagspresent! Bianco har ju massa fint!

eva

gillar din stil skarpt och har precis lagt till din blogg som favorit :) är student (ska bli tandläkare) och skulle bli superglad för ett par bra skor. Har en blogg också men vågar aldrig länka till den :)

Jessica

Perfekt tävling inför vitern då nya skor är ett måste iår! :)

Sara S

Åh, du har bästa tävlingarna. Kul med en med skor.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress