10 november 2012

YESTERDAY

OUTFITS

 
God morgon Lördag!
 
I går hängde vi alltså på stan hela familjen i några timmar. Jag gjorde ett pitstopp på Åhlens City för att prova på en ny tjänst som de erbjuder nu till jul, nämligen  Åhlens X-mas Shopping- som Personal Shopping fast med julklappar som uppdrag. Jag gick därifrån väldigt positivt överraskad så jag tänkte att jag ska berätta lite mer om min upplevelse någon gång nästa vecka eftersom tiden just nu är lite kort. Inom ett par timmar kommer nämligen vårt hus fyllas av vänner och deras barn, bland annat ett kärt återseende av den här bönan och hennes familj, som jag längtat!
 
som ni ser så kan jag inte riktigt släppa de nya jeansen från Crocker
Emma

Hej!
Vad heter jeansmodellen? Är de svarta eller mörkblå?
Jättebra blogg!:-)

/Emma

Emma

Hej!
Vad heter jeansmodellen? Är de svarta eller mörkblå?
Jättebra blogg!:-)

/Emma

Angelica

Hej!

Alltid trevligt med shopping!
Undrade bara vem som vann din tävling med presentkort på 500:- hos dig på vintageonline.se?

Kram!

Ps. Dina barn outfits är verkligen something extra och dina fina söner med för den delen :-) ds.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress