12 november 2012

NOWHERE AW12

MODE

 

 
Dålig närvaro här men vi åker i väg om ett par dagar hela familjen så dagen har ägnats åt att packa, torkat vattniga ögon (någon som vet hur länge ögoninflammation sitter i?) och allmänt preppa inför Onsdag, som vi längtar!
 
I morgon släpps Nowhere´s nya kollektion, tänker om ni vill veta. Lite ansvar känner jag ju trots allt. 
 
pics; nowhere
Aggie

Va mysigt med resa! Vart bär det av denna gång? :-)

Båda barnen har precis haft ögoninflammation här hemma. Måste tipsa om salva som finns receptfritt på apoteket, Noviform. Tog i det i sonens ögon två kvällar och vips var det borta efter andra natten :-)

Kram!

Jenny

Nu slog de mig när ja sitter här ute i cybervärlden och letar efter ett par uggs, att du äger ju ett par:) Har du tips var man kan beställa? Tänkte satsa på ett par riktiga i år, har fått köpt nya varje år i sista minuten men har så köpt ett par för runt 1000-1500 å de har alltid gått sönder i början av våren, jätte trist. Kanske ja som är slarvig:p men vill hitta på en sida med bra pris så har du nå tips blir ja super glad:)

Mikaela

Väskgalen som jag är får jag ha-begär!

Marie

@AGGIE Tack för tipset, det ska jag skriva upp. Vi fick ögoninflammation i somras - mitt i semester. ALLA åkte på det och det tog en evighet innan vi blev av med det. Kottens fröken rekommenderade oss att ha separata handdukar och att byta både dem och örngott ofta. Samt att tvätta händerna typ jämt och sprita, sprita sprita... Suck!

@jenny. ASOS säljer dem och Brandos med :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress