4 november 2012

MY INSTAWEEKEND

ALLMÄNT

 
 
 
 
 
 
Här ovan är min Instahelg (älskar nya ord som ingen visste vad det var för 1 år sedan). 24h med mina två barndomsvänner är som balsam för själen och prat, fika, middag ute, våffelmellis och loppisrunda var våra vilda aktiviteter. Stockholm bjöd på mörkt höstväder så mysstämningen var på topp. Nästa gång vi ses kommer jag återigen få titulera mig som "tant Jennifer" då en liten ska komma till jorden snart, längtar så!
 
1. Look från ovan 2. Söders mysigaste port 3. Morgonfrallor från Fabrique 4. Brandstationen (second hand interior när det är som bäst/mest påkostat) 5. Tågsällskap, mer lättläst en så här blir det inte- mkt nöjd!
Malin

Men är du gravid?! STORT GRATTIS! Vad spännande!

Svar: Nej, jag vet inte jag. Hade det varit två veckor kvar för mig så hoppas jag att du sett att så inte var fallet. Det är min vän som är höggravid- själv är jag mycket nöjd med mina två pojkar :)
Jennifer Benisty

Malin

Haha ja men självklart - nu när jag läser det igen så inser jag att jag tänkt fel (: förlåt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress