21 november 2012

HOME SWEET (COLD) HOME

ALLMÄNT

 
 
 
 
 
Det här var det vi lämnade för en halv dag sedan och en flygresa senare (som förvissa gick grymt bra), sittandes i ett hus som tagit semester det med, i typ sibirien- 13 grader och kalla golv!, kan jag inte annat än längta en aningens tillbaka. För er som funderar på en resa till solen så kan jag av hela min ledighetsdyrkande själ rekommendera Hotel Lopesan Baobab på Gran Canaria. Och nej, det här är inte något sponsrat inlägg, bara ren och skär semestereurofori!
 
hotellet bjöd på fantastisk arkitektur och spännande upptäckter i varje hörn, vad sägs som krokodiler i floderna (konstgjorda), zebror på väg till frukosten och elefantfamiljer vid stranden
 
 
Maria

Ser underbart ut, köpte ni er resa genom något resebolag eller bokade ni hotell och flyg var för sig?

Maria

Ser underbart ut, köpte ni er resa genom något resebolag eller bokade ni hotell och flyg var för sig?

novemberskratt.blogg.se

Vilka härliga bilder, så fina!

Anna T - Nörd och Filmskapare

Åh va härliga bilder :D!
Förstår verkligen att du längtar tillbaka! Längtar tills jag ska utomlands om en månad också :D

Pablo

Fint, fint! :)

Daniela

Vad fint det såg ut! Nu blev jag sugen på att boka en resa till varmare breddgrader :)

Bella Borgencrantz

Underbara bilder!

C'EST LA VIE

Vad härligt det såg ut att vara! :)

Nicolinafoto

Ser sjukt härligt ut! hur varmt hade ni det? Det hade verkligen inte suttit fel med en solsemester nu. :)

Ida Sandberg

Åh vad avis jag är!! Längtar till jag åker utomlands i mars :D

Anonym

Skulle precis logga in och såg detta på förstasidan på blogg.se
Har också nyss varit på det hotellet, och det är ju HELT fantastiskt!! Längtar redan tillbaka, och buffen som fanns varje dag hoppades jag på att få serverad av min sambo när jag väl var hemma igen.
Värt varenda krona!

Mohammedi

ohh häftigt

Paulina Suonvieri

otroligt vackra bilder!

S

Vilka härliga bilder, kände igen mig lite. Var där för.. tre år sen blir det. Dock inte samma hotell :)

Cindy

Vilka härliga bilder, så underbart! :)

Annetta

Jag vill också till solen! :( ser fett härligt ut

Cassandra

Vad härligt det ser ut!! :)

Linnéa - life of a yachtie

ser fantastiskt fint ut på bilderna! Hur varmt är det i gran canaria nu? Ska dit för ett ministopp snart :) kram

mary

Fina bilder :)

Mirella .

Vad tycker du om primeboots? :)

a

Vilka fina bilder! :D

Sofia

Vilka superfina bilder! :-)

Louise

Härliga bilder!

cecilia

såg väldigt härligt ut!

conscious

Trevliga bilder:)

Annster

Fina bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress