De finaste pojkshortsen är de med lite shysst upprullade ben tycker jag. Dessa färgglada passar fint med canvasskor och enkelt linne!

shorts, name it 
Barnkläder på nätet

Hi,

This is such a great collection. I really like the finest boy shorts are a little shysst rolled legs. These colorful fits nicely with the canvas and simple tank top. Thanks for sharing this post.

Ulliz

Ting ting

Grymt coola är de på köpte de korallfärgade till min son ;) gillar de skarpt.



Ting hoppas allt e bra med er!!

johanna

Å, fina! Passar både tjej och kille :)

Frida H

Jag har alltid blivit glatt överraskad av Name Its kläder :) Supersnygga! Dessa ska jag ha! Maxi hade faktiskt också coola jeans på deras avdelning (för flickor tror jag) - gula och lila ska jag köpa till lille påg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress