4 maj 2012

OII OPENING

MODE KIDDO















Efter en stressig morgon (mamman i huset börjar få resfeber) kom vi till slut i väg för att spana in Oii´s shop in shop hos butiken Charlotte i Göteborg. Pierre och gänget hade fått till det så fint och det var härligt att få se och känna på plaggen "in real". Lillen trivdes som fisken och efter salta pinnar och barnbubbel i form av festis hamnade han i skyltfönstret för lite kreativitet. Liten provade solcaps men det har ni väl redan sett på Instagram misstänker jag?

Favorithänget blev självklart Cloo som prydde en vägg med griffelfärg, så fint!

oii barnkläder, på nätet och nu även på drottninggatan i gbg

Diana

Det ser riktigt nice ut! Mina planer om att åka in idag gick tyvärr i stöpet! Tänker om och hoppas på att komma iväg dit nästa vecka istället!

Matilda

Hallå där! På tal om något annat. Visst köpte du dom svarta skinnsandalerna från marni at h&m? Jag gjorde iaf det och nu undrar jag om jag måste sula om dom eftersom själva sulan också är av skinn. Hur har du gjort?

Sara S

Nej, inte sett capen, visa. Du tar så fina bilder på din kille.

Isacs Mamma

Hej! stör jag?

Får jag tipsa ?



http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-bloggar-ny-omgang.html



jag vill önska dig en fantastisk Lördag! <3



Kramar!

Mamma till Andrea💗

Dit måste jag!!

lilla.u

hur cool är inte dina lilla 'unge' ... så söt!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress