Här sitter han. Min förstfödde. Dag ut och dag in och på sin höjd med en tå dansande på vattenytan. Full nyinköpt badmundering i form av solstoppdräkt, armringar och den klassiska odla-bi-hatten men inte desto mer vill han bada. Min förstfödde- Den största badkrukan (och även den sötaste) Turkiet skådat.

Vi andra badar dock mellan varven men annars är vi fullt upptagna med att sola, strosa i mysiga gränder, semestershoppa, försöka undvika "the animation"- team som är resortens underhållningsfolk, kläcka ägg på scen (don´t ask) och inte minst vila vila vila. Jag vill inte åka hem!

soldräkt & Hatt HM

Bea

Vad är ni på för hotell? Kan vart där känner jag;) Pegasus world?

Solveig

Meeen du är ju annars bra på att kläcka ägg ju:)

spiderchick

haha vad söt :-)



Jag minns vår turkietresa när vi stoppade T i en badring och så guppade han runt i poolem med surmulen min innan han knappt kunde hålla ögonen öppna för guppet var så sövande. haha...



Ni verkar ha det hääärligt. Avvis? Näääärå.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress