31 maj 2012

LAST 24H.

ALLMÄNT

image description

image description

image description

image description

image description

Gårdagskvällen bjöd på väldigt trevligt sällskap och god middag i solen på Post Hotels uteservering. Jag kan verkligen rekommendera den om ni känner för semesterkänsla, cityliv och underbar mat! I dag hade jag turen att bjudas på lunch och lite utförsäljningshopping av en vän, perfekt "dagen efter" (grymt ironisk här då ett glad vin inte är mycket att hänga i julgran men är man småbarnsmamma så är man).

Nu- ut till glassbilen. Hörde just sirenen så tjatet är i FULL gång!

mina byxor är från Lindex Affordable Luxary
Sara S

Såg dig på twist&tango, jag och kompisen var där med våra småttingar som alla andra föräldralediga, men vågade inte komma fram och störa då du verkade ha fullt upp med din lille. Kul att se dig "live":)

Avenymamma

SVAR: Nej, vad tråkigt, jag hade gärna träffat er! Min lilla sov ju och jag hade bara den andra lille killen tills låns medans hans mor provade kläder =)Hittade du/ni nåt kul?

Sara S

Tyvärr inte, tycker att deras utförsäljningar brukar kännas väldigt last, last season, men om man har lite tid kan man säkert hitta ngt, själv då? Däremot har Duns en superbra utförsäljning tors-lör i sin lagerlokal på Norra Ågatan. Vi gick dit efteråt och köpte massor. Perfekt att ha lite söta bodys att ge bort till bebisar som ploppar ut här och var. 4 leggings för 100:- var också en hit när man har 2 små tjejer, blev 10! par i olika färger. Nästa gång hejar jag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress