Direkt från trädgården, via mina barn och dess pappa, får ni här en blomstrande hälsning från Avenymammas home. Grattis alla fina mammor därute, för era småttingar är något av det värdefullaste i livet!

Psst! Gillar vinkeln jag fick till på bilden, det leksaksbeklädda golvet får leva i skymundan och ögat får vila en stund.

vas, spraymålad flaska (Tips!)
kerstin

tack desamma grattis vilken fin bild på fina blommor

Amorina Vanah

Åhh, så fina blommor. Verkligen trevligt när det är egenplockade blommor! =)



Tror säkert att du har en jättefin trädgård! ^^



Amorina

meyav

hahaha trodde först att de var en gigantisk vas med gigantiska blommor som var från golvet upp till taket.

Louise

Fin bild!

FILIPPA

Vackra!!

Monia - mamma till Tuvalie

Kan du hjälpa mig i en fototävling och rösta på bilden på min dotter när hon ligger på sin pappas arm? Vi är nummer fyra (4).



Snälla rösta här: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html



Idag är sista dagen att rösta så jag behöver all hjälp jag kan få. Du får såklart en länk hos mig som visas för över 600 läsare, om du hjälper mig :) Tack på förhand!

▲ Mohammedi's™

underbart<3

Emelie

glöm INTE att anmäla dej till min nya tävling!

En fototävling med temat sommar, där du kan vinna valfri vara från biglife, för mer info eller för att delta



http://mliejohansson.blogg.se/2012/may/fototavling.html#comment

Lotta

Va fint :)

mayawahlberg.blogg.se

Så fina bilder!

Cindy

Fin bild! :)

Elin

Åh, vilken häftig vas!

kiwiberries

det var verkligen en fin bild!

Rebecca

Fin blogg! :)

Paulina Frank

gud så snyggt!

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hoppas du haft en bra dag. :D

Annellisaa

så fina blommor:)

fanny - Photography

hej!

vill du ha chansen att vinna ett valfritt underklädsplagg?

självklart vill du det! ;) var då med i min tävling!

kram

Ella

Härligt!

agnes

skönt med ny vecka? :]

Annster

Fint :)

Linn

Spännande vinkel! För ett ögonblick såg det ut som en jätteflaska. Och så hann jag undra vad det var för jättehattar ni hade liggandes på golvet... Sen kom ögonen och hjärnan ikapp :-)

kirre

vilken fina blommor du fått :)

sara

Läckert! :)

Alexandra

Vilken rolig vinkel! Jag älskar vasen dessutom. Kram kram!

Kika gärna in på min blogg --> www.byyalexandra.blogg.se

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

Elins blogg

Underbar bild! Så fint med så högt i tak.



Felicia♥

häftig bild:P

Anonym

fina blommor!

Natalie

Riktigt fin bild! :) Och fin blogg!

Hilda Mattisson

Fina blommor jag skulle bli jätte glad om jag fick dom!

bellaaaa

Fint :)

Millis

Cool bild!! Trodde det var en vas med jätteblommor! :p

Anne

Haha! Visst är det en användbar vinkel. Helt plötsligt ser det städat ut hemma :)



Fina blommor! Och det där vastipset ska jag ge mig på snarast. Perfekt med "vaser" att ha ute på altanen som man inte behöver vara så rädd om.

karolina.d

mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress