Sommar och dagarna efter semester betyder tydligen hurtighet.
I går kväll började min man springa som en tok och har redan annonserat att det inte var en engångsföreteelse. Jag antar att jag är lättmanipulerad för jag känner redan suget att få svettas lite. Måste bara köpa nya skor först för mina är från sjutton hundra frost och tydligen, upptäckte jag i morse, har en "kudde" eller nåt pyst för det låter mer än ett tröskverk när jag tar mig fram.

Funderar på dessa ovan, med 40% rabatt kan det va värt det denna gång (brukar ledsna på sportigheter illa kvickt ju).

träningsskor, Nike
Sofia Ekström

jag hade med ett par liknande, fast cerise i ett kollage om sneakers jag just gjorde. är så jävla värt med sköna skor!

Marie

Superfina! Vad är det för rabattkod`?

Monia - mamma till Tuvalie

dom var jäkligt snygga, jag gillar färgen :)

Karin

Himla snygg färg!

carro

Jag har såna där fast i annan färg. Dom är helt sjukt sköna och ger (i alla fall mig) bra stöd och allt sånt som är viktigt när man motionerar. go fot it! Med 40% rabatt blir det ju hur bra som helst. Jag köpte mina i London till halva sverigepriset och jag ångrar mig inte.

Diana

Haha! Va lustigt! Jag satt igår och kollade runt lite på träningsskor och fastnade på just denna modellen.. Såg dock inte denna färgen då, men den är ju riktigt läcker alltså!Man kankse ska slå till, det är ju 40% trots allt! ;)

Camilla

Galet snygga!!! Tror inte att man får utnyttja % rabatt på dessa. Har en %symbol i nedre hörnet... Har beställt converse med 50% rabatt flera gånger. Men nu funkar det inte längre... Men jag kan ju ha fel! Får hoppas på de! :)

lejnox

Jag har också Nike Lunarglide och de funkar kanon. Önskar de kunde vara lite snabbare ibland bara :)

Petra

Har ett par Lunarglide i äldre modell, sjukt sköna och definitivt lätt värt pengen!

Mikaela

Lunarglide är underbara! En varning dock: du kommer inte vilja ha på dig några andra skor när du vant dig vid deras skönhet ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress