Bästa tävlingen för alla er som älskar skor!
Bianco Footwear har släppt en ny kollektion " It´s gonna get you" och nu ger jag er möjligheten att vinna ett presentkort på 600kr från just dem. Jag har mina favoriter och är säker på att du också hittar dina. Det enda du behöver göra för att vinna är att motivera varför just du ska kamma hem priset samt svara på frågan:

- Kampanjfilmen till den nya kollektionen bygger på ett tema, vilket:

A) Skräckfilm
B) Romantik

Lämna era svar i kommentarsfältet nedan så väljer jag en vinnare redan på Fredag eftermiddag, Lycka till!!

Psst! Hela kollektionen och eventuella ledtrådar till frågan hittar ni här!

tävlingen avslutas Fredagen den 23/3 2012 kl.15 och vinnaren meddelas kort därefter via mail samt här på bloggen, priset: ett presentkort med värde 600kr går att utnyttja på valfria produkter ur Biancos sortiment.
Emmy

Kampanjen bygger på skräckfilm! Gravid i åttonde månaden innebär en liten, liten begränsad garderob som både är bekväm OCH snygg. Tur då att fötterna inte förändras! Hade älskat att vandra runt i ett par nya pjucks så här lagom till våren! Hade gett lite hopp om att nångång komma i min övriga garderob!

Tack för en bra blogg!

/Emmy

Chatarina Larsson

A) Skräckfilm Sen jag behöver verkligen nytt på fötterna är man arbetslös som ja e då blir det inte mycket över till skor....

Amie

B)Skräckfilm

Amie

A)Skräckfilm

Sara R

Det rätta svaret är: A Skräckfilm! (coolt)

Jag skulle bli superglad om jag fick chansen att köpa mig ett par nya sommarsandaler att traska runt i på lekplatser med min lille kille i sommar!

Jenny

Rätt svar är alt. A) Skräckfilm

Maria

Svar: Skräckfilm!



Motivering: Kalla ledsna fötter efter vinter med trasiga skor söker nya livskamrater. Intressen: allt från friluftspromenader till vilda nätter på dansgolvet. Svar till: Spruckna Sulan

em

Svaret är A, skräckfilm.

Jag skulle bli sååå glad om jag hade turen att vinna presentkortet. Eftersom jag precis har börjat pluggat och har en liten här hemma räcker inte pengarna långt - så saker till mig själv blir det inte mycket utav alls nuförtiden. Håller tummarna! :)

Matilda

A) Skräckfilm

- Tog studenten i somras och har sedan dess varit arbetssökande, ett par nya skor till sommaren hade piggat upp denna situation en aning.

E-L

Temat är skräckfilm.

Jag vill vinna ett par nya skor för nu gör våren snart entre. Då är det mysigt att gå och shoppa nya fina skor.

Johanna

Svar A, skräckfilm.

Som 2-barns mamma är man inte så hott

Täckt av kräks, kladd och spott

Vardagen är tuff på alla sätt

Inte lätt att som trött mamma vara rätt

Men nu är amning slut 

Och hott mama ska ta sig ut

Hoppas att många på mig glor

I mina snygga nya(?) skor?

Therese

Svaret på frågan är skräckfilm.

Sen skulle jag vilja vinna för att nu är det vår i luften och mina fötter skriker efter vårskor, ljusa, fräscha och nya!

Sussi

Det rätta svaret är skräckfilm, alltså A). Efter att ha svettats i converse flera somrar i rad skulle det vara underbart att fläkta fötterna och vinka med tårna i något av de härliga sandalerna!

Marielle

Svaret är alternativ A - Skräckfilm.

Sitter här på jobbet med alldeles för varma fötter för detta underbara vårväder så jag behöver nya vårskor, fanns ju mycket fint på deras websida!

Frida

A) Skräckfilm!!



Nog för att det är länge kvar till sommaren där jag bor, snön har precis börjat smälta. Men när om inte nu hade då ett par sandaler passat? Ja, inte att gå ännu i men att titta på och som får mig att längta ännu mer efter sommaren. Längta till den dag jag äntligen tar på mig mina Alex Sandals och trippar iväg till bussen. DET hade varit underbart.



Jag håller tummarna!!

Frida R

Skräckfilm



Ett par färgglada vårskor skulle verkligen pigga upp en nybliven mamma med sömnbrist.

Helena

Svar a! Skräckfilm! Jag äääälskar skor och skulle kunna köpa hur många som helst om jag hade haft råd. Som student blir det däremot mer sällan. Sliter desutom ut ett par skor väldigt fort då jag har ett fotfel.. Ett presentkort hade gjort stor skillnad och förgylt fötternas vardag så här till våren!

Anna

A) Skräckfilm (The Shining, om jag inte misstar mig).



Och varför jag ska vinna presentkortet? Vad kan jag säga, Award Bootee got me...

Daniela

A) Skräckfilm

Ett par nya boots till våren vore inte helt fel :) Håller tummarna!

Veronica

Åh, denna tävlingen vill jag verkligen vinna! Är i sådant stort behov av ett par nya skor!!



Svaret på frågan är A) skräckfilm!



håller tummarna

Camilla

Svar A, skräckfilm. Varför jag ska vinna? Jag är galet kär i AWARD BOOTEE helt enkelt!!!



Anna

A, skräckfilm! :)

nora

A) skräckfilm



Att lämna storstaden för plugg uppe i norrland har varit en stor omställning, reservplats på läkarlinjen tackar man inte nej till.

Men trots kort varsel har jag anpassat mig till min nya stad och de skulle jag gärna fira med nya skor på fötterna, håller tummarna!

Fanny

Svar A, skräckfilm alltså.



Min motivering är följande: Skor är bland det bästa jag vet och sedan graviditeten har jag inte unnat mig några partypjux alls. Mest eftersom det är rätt så opraktiskt att knalla runt med högklackat och barnvagn. Så om jag vann skulle jag köpa ett par riktigt snygga klackar och ta med mig dem och fina vänner för en helkväll på dansgolvet.

Ellens tankar om mode

Skräckfilm!



Skulle helt klart behöva lite nya skor nu när våren är på ingång! Har varit arbetslös i 6 månader och nu äntligen börjat jobba igen, dock är lönen rätt kass...så det blir till att snåla på shoppingen :(

emilie andersson

A, skräckfilm



Jo alltså när man får barn så förbereder man ju, fixar o grejar så att man har kläder o skor som passar för varje säsong o alla typer av lek, men det ingen informerade/påminde om var att man själv sen behöver ungefär samma mundering för aktivt deltagande i lekandet. Så nu uppdateras även min garderob med överdragsbyxor och lekvänliga skor, som håller både för barnvagnspromenad o rutchkaneåkning. Men de dagar med lugnare lek önskar jag mig nu ett par skor, som mer är för mig

A-K

På frågan svarar jag: A) Skräckfilm.

Jag skulle bli fantastiskt tacksam om jag vann presentkortet på Bianco. Inte nog med att jag fyller år på torsdag! Dessutom började jag mitt nya jobb idag efter en härlig föräldraledighet! En mamma på nya jobbäventyr, i ett par fräscha skor, det vore lyxigt.

Din blogg skildrar en skön mix, tack för att du delar med dig!

Lisa jacobs

Vilken annorlunda reklam med SKRÄCKFILM. Gillar nytänket!

och, på tal om ny... jag hade gärna trippat runt på avenyn i ett par läckra nya skor nu i vår. lite egokänsla på det, alltid behövligt!

tove

A) skräckfilm

Olivia

Skräckfilm.

När jag var gravid med min dotter så växte mina fötter (till stlk 40!) och nu är jag gravid igen. Så inte nog med att jag fått slänga alla skor från innan den första graviditeten. Är rädd att behöva göra det igen. Och då vore ett bidrag perfekt. (kanske kunde köpa ett par sommarskor till våran Spanien resa..,) drömmer... Kram

Sara S

Yeay! Kul tävling.

Svaret är så klart A, gillar fåglarna-referensen fast med skor.

Mari

Skräckfilm!



Jag kör det här Buhu-jag-är-sjuk-tricket och hoppas att det funkar! Fick en dålig rygg (diskbråck) och har varit sjukskriven i nio månader (!) vilket är en graviditet och en evighet när man är 30 år. Har fått skrota mina klackar till förmån för platta skor vilket är trist! Men Bianco har ju några platta pärlor jag kan tänka mig stoppa fötterna i under härliga sommarkvällar.

Jessica M

A) skräckfilm

Pauline

Skräckfilm, ha sicken mardröm att ha en massa skor efter sig, eller inte.

Ny på jobbet och ny i stan. Dottern är inte ny men alltid bättre klädd än mig. Känner mig som fula mamman brevid dottern. Med nya skor skulle jag i alla fall hinna ifatt na.

Nicki

Nicki

Mon

Svar: skräckfilm

Motivering: Jag ska snart börja på ett nytt jobb efter ett års mammalefighet. Då jag haft det svårt med ekonomin under min ledighet så har jag inte kunnat unna mig själv så mycket och skulle bli väldigt glad och verkligen uppskatta ett par nya skor!

TACK för en grym blogg! :)

Anna

Skräckfilm!

Att vinna skulle vara superkul....särskilt då jag själv inte har någon budget att köpa nya skor för, Och jag som älskar att shoppa!!!!!!!!!!!!!!!!

Elin

A) Skräckfilm



Om jag vinner så ger jag presentkortet till min älskade mamma i påskpresent! Hon hjälper mig så mycket i vardagen med både små och stora saker. Hon ger hellre till andra än till sig själv. Nu är det hennes tur att få :)

Linda K

Rätt svar är skräckfilm!



Här kommer ett fint skominne som min motivering:



I dagarna har mitt lilla hjärta tagit sina första stapplande steg, i ett par rosa snowjoggers som hennes moster, för 25 år sedan tog sina första steg i. Kanske inte de mest ergonomiska skorna, men rackarns så söt hon var mitt lilla busfrö, när hon tog det första klivet.



Tess

Svaret är skräckfilm!



Jag tycker att jag ska vinna skorna för skor är det enda jag kan unna mig. Jag har gått ner 15kg i vikt sedan i höstas. Mycket slit, många tårar, mycket svett. Och lika mycket till ska bort. Därför vill jag ju inte köpa massa nya kläder då de (förhoppningsvis) inte kommer passa framöver. Men SKOR det kan jag ju köpa. Eller ännu hellre vinna ju ;-)

Linda

Rätt svar är skräckfilm.

Jag skulle gärna få ett bidrag till några nya skor. Efter nu i nästan 1,5 år gått i platta skor, först beroende på foglossning och sen för att springa efter gulliga barn. Så ska jag tillbaka och jobba, men jag upptäckt att min gamla jobbskor inte alls känns lika uppdaterade längre.

katrin.a

Skräckfilm

Jag.älskar.skor!

Har haft mina älskade slip-in skinnboots i 4 år nu, och snart är det dags att tar farewell.. skulle sitta helt perfekt med 600,- till skokassan, så jag inte behöver säljer massor godingar på tradera ist. :)

kram fina J!

Anna

Rätt svar: A, Skräckfilm.



Med en liten på två och tvillingar på väg så tycker jag allt att lite skoshopping skulle vara lyxigt!

Ida

Skräck, precis vad mina fötter känner inför att varje dag tryckas ner i svettiga höststövlar! Vårskor ja tack!

Dansråttan

Rätt svar; A Skräckfilm

Mina fötter skulle kunna ha huvudrollen i en skräckfilm då jag livnär mig som dansare, och fattig kulturarbetare som man är har jag inte råd att belöna mina fötter med kvalitèskor som bianco så skulle bli hiiimlans glad o tacksam över att vinna ett par riktigt sköna skor:D Ha en bra dag alla!!

Mia

Rätt svar: A.

I min nya roll som projektledare så är det viktigt att alltid se bra ut. Vår dresscode kan ibland göra att man ser lite stel och tråkig ut, men det är ju något som ett par snygga skor kunnat ändra på ganska snabbt :-)

Elin

Skräckfilm!



Jag är en student med tunn plånbok och slitna Converse. Jag har aldrig besökt eller köpt något på Bianco Footwear tidigare, därför skulle det vara extra roligt att vinna.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress