Jag vet inte med er men jag kan tycka att det se ut som om jag startat öppen förskola
här hemma hos oss just nu. Så är det självklart inte utan vi borde helt enkelt sälja av några vagnar. I-landsaktigt nog är de bra att ha då och då, som i dag när pojkarna bestämde sig för att somna olika tid, på olika sätt och promt i, ja just det, vagnarna.

Annars sitter jag just nu och övervakar vårt blivande staket. Alltså, jag känner mig som matrosan här nu där jag sitter i solen medans våra snickare jobbar men så är det så klart inte. Jag vågar snarare knappt säga att de ska ta av sig skorna när de går in och betala får vi göra för att det ska bli gjort också men det kan det vara värt. Snart kan lillen springa fritt i trädgården!

Ha en fin helg kära ni!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress