8 mars 2012

NEW IN







Efter några säsonger med, för mig, ett sortiment som varit "ute och cyklat lite" tycker jag att Gina Tricot har hittat hem igen i vissa delar av sortimentet. I Måndagskväll tog jag svängen förbi för att kika in The Perfect Tee-kollektionen och kom hem med ett par jeans och lite pasteller utöver t-shirtsen som för övrigt verkligen var superfina. Missa inte!

I dag vill vill vill jag komma iväg till HM:s Marnisläpp men vettesjutton om det går med liten och ovädret ute. Den som lever får se...

jeans & nagellack, Gina Tricot
johanna

Känner samma sak, gina hade väldigt.. konstiga (fula i mina ögon) kläder under ett tag men nu gillar jag dom igen :) har du hunnit testa nagellacket än? är dom bra?

Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

åh vilka fina nagellack!!

Caroline

Håller helt med, Ginasortimentet äger och bättre blir det...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress