9 mars 2012

MARNI SUCCSESS







Hur fina är bara boxarna och påsarna?

I gårkväll åt jag och min man vår första middag ute (utan barn) på snart 6 månader, ganska gött faktiskt.  I dag har vi firat att min syster är här med att gå på universeum. Mer om det sedan....åter till Marni. Jag fick tag på det jag ville genom att köra den avvaktande taktiken. Det går i enkla drag ut på att stå avvaktande när alla roffare återvänder med produkter de inte passar i och så hovar man in det man vill ha. Visade sig vara grymt effektivt och liten och jag firade efteråt med mat och en flaska (mjölk alltså) som sig bör. Nu drömmer jag om varma stränder och ljumma nätter i Turkiet, snart är vi där!

sandaler, sidenbyxor, shopper & armband var det som döljer sig i påsarna

sarah

Fin blogg! :D

Ps ställ gärna en fråga i min frågestund. :)

Hanna Ek

Bloglovin-byte? :)

Karin

Kom också hem med en del, underbar kollektion!

tove

Jag skulle kunna handla bara för att få påsarna, haha men jag sparar å andra sidan på fina papperspåsar! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress