Lika ivrigt som hon plockade på mig en massa saker
som behövdes för att få till de där fina, blänkande pappäggen som låg i skylten, lika snabbt stelnade hennes leende när jag käckt berättade att jag skulle pyssla med min 2-åring. På ett sätt kan jag förstå henne så det var med lite tveksamhet jag tog fram penslarna efter förskolan i dag. Men oj, första ronden gick bättre än förväntat, jag tror minsann min son har en konstnärlig ådra i sig och äggen blev underbart gröna.

I morgon planerar jag för Rond 2, vilket eventuellt kan vara en större utmaning; Glittret. Återkommer med rapport om jag överlever.

pyssel från Panduro
andrea

Men jaa! Detta måste jag testa med min son! Han är förvisso knappt 20 månader, men han gillar att rita och målar mer än gärna med målarfärg så det är värt att testa, glitter skippar jag nog däremot, känns som jag kan ägna resten av året åt att städa isf, hehe ;) Förresten tycker jag att din son gjort ett jättefint ägg! Pyssel är roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress