Det där med amningsbehåar passade aldrig mig utan i stället hittade jag dessa bra toppar under min graviditet och de har funkat perfekt även under tiden jag ammade. Bra passform och riktigt sköna för er som liksom jag föredrar naturligt framför push up.

Little Wonder Bra, Abecita
johanna

Å, tack för tipset! Jag är en av dem som frågat om du kunde tipsa om amnings BH. Själv köpte jag en tunn amnings BH utan byglar. Superskön! Sen tänkte jag fylla på med liknande varianter som den du visar på bild. Mycket snyggare och skönare! tack!

Sara S

Det är riktigt svårt att hitta, jag köpte en för nästan 600:- men skön är den inte, håller dock sakerna på plats. Tycker amningslinne är riktigt bra med. Har köpt ett par från asos (som heter Emma-jane) är lite längre, riktigt bra när man drar upp tröjan att ha ngt som täcker hela magen.

Har faktiskt en sån topp i lådan, ska testa den. Har du slutat amma den lille nu?

Avenymamma

SVAR: Japp, det räckte liksom inte till tror jag så en dag vägrade liten. Känns lite jobbigt att bli brädad av en flaska men vad är det om hundra år så länge han mår bra!

Bella

Köpte en på studs ser väldigt skön ut längtar redan

tills den kommer för just nu klämmer allt!

Sara S

Exakt:) man prioriterar ju mätta och glada barn.

Liw - Gravid

bra tips, men länken fungerade inte =(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress