I går var vi, som nämnt tidigare, på IKEA. Gissa om jag bet mig i tungan när jag hittade ett gäng minst lika fina ramar som den jag köpte till lillen (för betydligt mer pengar) för ett par veckor sedan. Kanske inte kul att ha allt från ett storvaruhus men försjutton, svarta ramar som svarta ramar!

Psst! Ett annat tips är att köpa ramar på loppis och sedan spraymåla dem i önskad färg. Blir ofta väldigt billigt och kul att ha gjort dem själv! Jag köper mina sprayburkar på Jula men de finns säkert på fler ställen...

illustration, Lisa Bengtsson
andrea

Efter att en av ramarna jag köpte på Lagerhaus bestämde sig för att gå sönder där den stod, bara sådär (hur udda?) köper jag numera alltid mina ramar på Ikea, bra pris och fina! Såklart inte roligt om allt man hade hemma kom från ett och samma ställe, men smågrejor handlar jag gärna där, och tar man en titt på livethemma.ikea.se så hittar man emellanåt massor av roliga diy-tips av saker som man annars kanske aldrig ens hade lagt märke till :)

Kajsa

Så fin illustration!

Hanna

Ikeas ramar är ju faktiskt hur bra och fina som helst! Gillar illustrationen också :)

23 minuter

Så häftig hundbild, den passar verkligen till de svarta ramarna :)

Jenny

Ikea kan ta sig i brasan med sina härmningar på precis allt.



/Från en som fått nog

Jenny

Smart att köpa på loppis och måla själv, blir lite roligare att ha gjort dom själv :)

Freddy

Älskar bilden på hunden !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress