...... Jessica!!!
Nu kommer du garanterat inte frysa mer. Så här berättar hon att hon vill styla sin nya mössa:

Jag är gärna med och tävlar om den öronlösa mössan (Fancy). Den skulle vara snygg tillsammans med mitt nyfärgade oranga hår. Till den blir de min gröna militärparkas, gärna ett par tajta slitna jeans (när de sista gravidkilorna gett vika) och ett par svarta kängor. Åh nästan så man längtar till vinter igen…men bara nästan :)
Tack för alla tävlingsbidrag, om jag kunde hade jag gett er alla ett pris!

pälsmössa, Jofama hos Gillblads
Anna Eriksson

Har du några tips vart man kan hitta en transparant svart tröja till ett billigt pris? :)

Magdalena

Hej! Googlade runt på inköpare och hamnade här:) Är lite nyfiken på yrket. Jobbar i klädbutik sedan fyra år tillbaka och går nu även en ettårig utbildning till visual merchandiser. Undrar om man måste ha en speciell utb till inköpare? Om det har mycket med ekonomi att göra, jag tror det. Tror du jag kan han nytta av min utb till VM om jag skulle vilja jobba som inköpare sen? Kan jag kanske bara läsa några extra kurser till bara? Hoppas du kan svara och tack på förhand :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress