Tävlingsdax igen och denna gång är det solglasögonshopen Sunglassesshop.com som står för det fina priset. Jag tycker själv det är lite extra kul då jag vet att solglasögon kanske inte är det första man unnar sig när utgifterna är många men oj, så mycket roligare det är med ett par schyssta brillor till sommaren.
 
Ett par Mirrored Aviators från Neue ligger i potten (likadana som jag har) och allt du behöver göra för att vinna är att motivera varför du BEHÖVER dem denna sommar! (jag tycker de funkar bra till att dölja trötta småbarnsföräldrasögon tex). Lycka till!
 
Psst! Kolla gärna in Sunglassesshop.com och deras övriga sortiment, just nu erbjuder de 20% rabatt på alla märkesbågar med koden "snyggabilder"...
 
tävlingen pågår tom Onsdagen den 4/7 2012 vid midnatt och vinnaren meddelas kort därefter här på bloggen samt via mail
 
Rumlan

Jag borde vinna av två anledningar:

1) Jag har aldrig tagit mig råd att köpa ett par riktiga solglasögon, och har där med aldrig haft några heller. Jag köpte ett par halvdassiga glajjor en gång, en sen juninatt, på Hultsfredfestivalen. Men ja, dom försvann sen någonstans i leran och kom aldrig fram igen.

2) Min kille säger att jag inte passar i solglasögon. Jag vill överbevisa honom.

Kram till dig från mig!
[email protected]

Nina

Hejsan!

Å ja önskar mig verkligen ett par snygga solglasögon!
Jag har precis avklarat mitt första år på högskolan och sommarjobbar nu för få lite xtra i en students kassa! Jag jobbar på ett läkemedelsföretag och är i ett så kallat "renrum" hela dagarna, det innebär att du har speciella kläder och är helsteril vilket innebär att man inte får ha smink på sig... Därför skulle ja väldigt gärna vilja vinna dessa snygga solglasögon som man kan sätta på sig & se riktigt snygg ut i även om man är trött & osminkad!
Det underbara om ja skulle vinna är att när man pluggar så är man (jag) bara tim-anställd, så man får knappt några pengar innan sommaren är slut, vilket leder till att ja är lite fattig för att köpa de snyggaste glajjorna nu till sommaren ;P
Så nu hoppas jag!! <3
[email protected]

Feli

Hej!
Jag har inge barn än så jag har inga trötta småbarns ögon om morgonarna meen däremot så jobbar jag hela tiden så jag har trötta jobb ögon på morgonarna. Och solen ligger i ögonen exakt hela vägen fram till jobbet så det är omöjligt att gå utan solisar... I skrivande stund är jag på peace and love festivalen och kan säga att dom solisarna jag hade med mig inte är dom samma längre :/ så skulle behövas ett par nya favoriter att ha resten av sommaren! :) ps. Ääälllskar din blogg, och med risk att låta smörig men det är också den enda bloggen jag läser regelbundet.

Felicia

Hej!
Jag har inge barn än så jag har inga trötta småbarns ögon om morgonarna meen däremot så jobbar jag hela tiden så jag har trötta jobb ögon på morgonarna. Och solen ligger i ögonen exakt hela vägen fram till jobbet så det är omöjligt att gå utan solisar... I skrivande stund är jag på peace and love festivalen och kan säga att dom solisarna jag hade med mig inte är dom samma längre :/ så skulle behövas ett par nya favoriter att ha resten av sommaren! :) ps. Ääälllskar din blogg, och med risk att låta smörig men det är också den enda bloggen jag läser regelbundet.

Marielle

Hej

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa solglasögon. Mina ögon är konstant rödsrängda med all dessa pollen så jag behöver verkligen gömma mina trötta och osminkade ögon!

M

Sofia Ekström

åh, jag behöver dem! därför att jag inte har råd med ett par (som du säger, inte det man unnar sig när pengarna är få) och jag ska gå på semester/allmän ledighet (mellan sommarjobb och terminsstart)/skitsamma och då behööver jag ju solglasögon, såklart.

Veronica

Åh, dessa godingar skulle jag verkligen vilja ha!! Är verkligen i behov av ett par solglasögon att (gömma) mig bakom. Har även jag trötta småbarnsögon, men även trött för övrigt då det händer (för) mycket i mitt liv just nu, kan vara skönt att försvinna bakom ett par solglasögon då. Och ett stort plus är ju att dem är väldigt snygga!

Håller tummarna för fullt.

Anna

Sommaren 2009 var jag på pridefestivalen. Där var en tävling med Synsam. När jag redan är hemma blir jag uppringd, jag har vunnit ettpar solglasögonen! Förstå glädjen för en även då fattig student. Hursom. Jag var ju inte kvar på området och det var festivalens sista dag, så hur skulle vi lösa det här? Jag erbjöd mig att bege mig tillbaka till området, men det behövdes alls inte - sa kvinnan från Synsam: Vi skickar hem dem till dig!

Jag väntade och väntade, men några solglasögon - det kom det inte. Så jag kontaktade kvinnan från Synsam igen och jodå, solglasögonen skulle snart komma. Nu, tre år senare, har jag fortfarande inte fått min vinst. Så om jag skulle få vinna ett par solglasögonen igen, och den här gången faktiskt få hem dem, då skulle jag vara så fantastiskt glad :)

johanna

Halloj! Börjar bli mer och mer en solbrillstjej. Dels för att jag som du har trötta ögon som en småbarnsmamma nästan alltid har men även en sak till. Jag har kommit på att man kan spana in killar, kolla lite för länge på inspirerade outfits på fina tjejer ( utan att de blir pinsamt ) eller bara göra sin egen outfit lite snyggare med ett par brillor som en fin acc. Så därför tycker jag att jag har själ till att vinna ett par snygga brillor! :)

Kristin

De där solglasögonen skulle sitta som en smäck när jag och karln glider fram i en bil längs USAs västkust på vår första riktiga semester! Ska man bila ska man väl göra det med stil!? :)

Anna

Med inspiration från dig och din blogg jobbar jag nu på att skapa mig en ny stil och jag har kommit en bra bit på väg. Dock är jag långt ifrån att kunna köpa mig ett par ordentligt snygga solglasögon som dessutom har bra kvalitet (Ett par billiga från Thailand överlever inte länge..). Därför skulle jag vilja ha ett par riktigt snygga solglas som blir pricken över i:et i en snart(?) soligt Göteborg!

Josefin

Hej. Jag skulle gärna vilja ha dom, för att; efter 3 år
Med min underbara sambo är det nu slut, vi hade allt lägenhet, båt, smått planer på barn. Men nu är det slut, så att dölja rödsprängda ögon vore super. Kram jossan

Solvejan

Jag är i stort behov. Mina fejkiga jag köpte i Turkiet gick sönder idag och jag ska ju till "soliga" Göteborg så kan jag kanske ha lite tur nudå och vinna ett par så fina solglasögon:)

Helén

Ja antar att jag nog är den sista på denna jord att ha ett par solglasögon i min ägo, men jag har helt enkelt inte hittat några schyssta, eller unnat mig några sedan jag satte mig på mina nyköpta Dior i London bokstavligen fem minuter efter jag spatserat ut från Harrods med dem för många år sedan. Men nu börjar det väl bli dags, för om sommaren bara behagade komma så denna nyblivna tvåbarnsmamman kan gömma de där ringarna svarta som grillkol och blicken lika ihålig som jag vet inte vad. Men efter snart två års vakennätter (här snackar vi inte vakna till och klappa och pussa utan set klassas som en dunderbra

Helén

Ja antar att jag nog är den sista på denna jord att ha ett par solglasögon i min ägo, men jag har helt enkelt inte hittat några schyssta, eller unnat mig några sedan jag satte mig på mina nyköpta Dior i London bokstavligen fem minuter efter jag spatserat ut från Harrods med dem för många år sedan. Men nu börjar det väl bli dags, för om sommaren bara behagade komma skulle denna nyblivna tvåbarnsmamman gladeligen gömma de där ringarna svarta som grillkol och blicken lika ihålig som jag vet inte vad. Men efter snart två års vakennätter (här snackar vi inte vakna till och klappa och pussa utan det klassas som en dunderbra natt här hemma) med hysterisk pojk som timmar i sträck brottas med både mardrömmar och apatiska föräldrar kanske det ändå är jag som får drömma vidare om de där fina solglasögonen (nästa år kan jag kanske unna mig dem?) och passa på att sova istället då amningen av lilleman är över för denna stund och mitt andra hjärtegull snart vaknar och sätter igång. Eller detta är första gången han sover en hel natt? Hoppet lär ju vara det sista som sviker en.

Tack för en fantastiskt bra blogg.

Shazi

Jag skulle bli hemskt glad om jag vann dessa snygga pilotbågar då jag har velat ha ett par sedan länge men som föräldraledig finns det annat som är mer nödvändig om man säger så ;) sen skadar det inte att kunna dölja trötta blodsprängda ögon...ett stort plus! Ha en bra dag!

Shazi

Jag skulle bli hemskt glad om jag vann dessa snygga pilotbågar då jag har velat ha ett par sedan länge men som föräldraledig finns det annat som är mer nödvändig om man säger så ;) sen skadar det inte att kunna dölja trötta blodsprängda ögon...ett stort plus! Ha en bra dag!

Karin Oskarsson

Hej! Jag behöver dessa grymma bågar för att jag dels kommer jobba hela sommaren, inklusive några långa nätter framför en datorskärm, så dom få timmar jag är ledig har jag trötta ögon att dölja. Dels så har det varit rätt skralt på bankkontot ett bra tag nu, så om jag har ett par riktigt fina bågar på mig lär det ju inte synas att jag inte fått shoppa överhuvudtaget senaste halvåret! ;)

Karin Oskarsson

Hej! Jag behöver dessa grymma bågar för att jag dels kommer jobba hela sommaren, inklusive några långa nätter framför en datorskärm, så dom få timmar jag är ledig har jag trötta ögon att dölja. Dels så har det varit rätt skralt på bankkontot ett bra tag nu, så om jag har ett par riktigt fina bågar på mig lär det ju inte synas att jag inte fått shoppa överhuvudtaget senaste halvåret! ;)

Monia - mamma till Tuvalie

jag behöver dem för att vi fått turen att låna mina föräldrars bil hela sommaren. (vi har inte råd med egen bil). Och det finns inget värre än när solen ligger rätt i ögonen när man är ute och kör. Det är ju rent utav livsfarligt. Dessutom är jag så kort så solskyddet i bilen hjälper föga, suck... Skulle behöva ett par brillor så jag slipper kisa och sätta upp handen som skydd, och vara en smärre fara i trafiken!

[email protected]

Fanny

För att jag skulle förhoppningsvis se snygg ut i dom. Som småbarnsmorsa söker jag alla lätta genvägar till att se lite snyggare och coolare ut och brillor är ju ett lysande exempel! Har man lyckats fixa till sig någorlunda så hinner man ju ofta bli svettig och jävlig innan man hunnit baxa ut hela entouraget genom dörren. Jag skulle matcha dom med en cool hatt så slapp jag fixa frisyren också!

lady thirty

Igår hände det som aldrig hänt mig tidigare, mina älskade solbrillor gick sönder!
Jag blev väldigt snopen när jag tog upp dem ur väskan (de låg i sitt fodral i väskan) och märkte att de hade gått mitt itu :(
Så jag är verkligen i behov av ett par nya och snygga solglasögon....

moa

Jag skulle kunna behöver dem för att dölja mina gråtfärdiga ögon när jag pussar mina barn hej då varje dag för att gå till jobbet. Min föräldrarledighet tog just slut och jag trodde inte att det skulle bli så pass jobbigt att vara borta ifrån dem som det är....

Elin

Åh, jag vet en som hade blivit väldigt glad över ett par nya solglasögon. Jag själv hade naturligtvis också blivit glad, men min härliga lillasyster hade blivit supermegaglad! Det hade varit fint att få ge henne en present innan hon sticker iväg till London resten av sommaren =)

Mari

Alltså, jag har rätt pigga ögon. Inget att dölja alltså. Men coolhetsfaktorn som de där solglasögonen ger kanske skulle kunna ge mig trötta småbarnsögon på sikt. Jag behöver nämligen haffa mig en cool snubbe att producera kidsen med. Längtan efter barn blir ju inte mindre med åren direkt. Och nu är det dags, jag är redo för tvåsamhet och glasögonen kanske underlättar. Hoppas jag ...

Emilie

Önskar mig ett par riktiga solglasögon o med det menar jag ett par man inte behöver kisa bakom glaset för att de är så dåliga. Pinsamt när man missar att hälsa på folk pga att man bländas av solen, trots glasögon.
Älskar pilotmodell men mina nuvarande är 1: av problemet som jag precis beskrivet o 2: trasiga så de sitter snett på näsan. Så ett par nya behövs verkligen.

Emilie

Tydligen en ko som rymt i serverhagen.... Så jag vet inte om min kommentar är på gång.
Önskar mig som sagt ett par pilotisar som man faktiskt får effekt av. Mina nuvarande skyddar tyvärr dåligt att jag missar att hälsa på folk för att man är bländad av solen samt att de är lite trasiga så de sitter snett på näsan.

Andrea

Fruktansvärt snygga glasögon som jag mer än gärna skulle glida runt i på promenader och lekplatshäng med min lille. Jag är kanske bortskämd med sömn, men några solglasögon över 150kr har jag aldrig ägt och det börjar synas vill jag lova. Inte för att jag är rädd för att åldras eller så, men jag skippar gärna de där rynkorna som kommer smygandes kring ögonen och i pannan pga allt kisande, jag är ju trots allt inte äldre än knappa 25. Dessutom hade nog min lille tyckt att det var fasligt kul att kunna spegla sig i dom :)

Ann-Charlotte

Dom glasögonen hade passat som handen i handsken när jag cyklar till jobbet på morgonen och eftermiddagen. Dom matchar tom min hjälm :)

Anna . P

Kul tävling med grymt pris!
Jag tycker att det skulle vara grymt att vinna dem då jag är ledig hela sommaren & spenderar så mycket tid jag bara kan utomhus i solen! Så för att slippa rynkor runt ögonen från allt kisande hade ju ett par solisar suttit fint på näsan! :-)
Nu sitter jag här & håller tummarna & hoppas på det bästa (i solen)!

Sofie

Är det inte helt fantastiskt spännande att sitta och kika på folk och undra vad de har för liv? Det känns lite suspekt att göra det utan solglasögon när folk ser att man tittar, men med dessa spegelglas skulle jag få sitta i min drömvärld ifred, på ett fik med min latte.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress